Zo 24/10/2010 Middelkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

uncle sam wrote:niks toffer dan single tracks in de duinen en vliegen over de golfbrekers :wink:
Die single tracks in de duinen zie ik ook zitten :bounce: :bounce:
S-Biker Gino
Mountainbiker

Post by S-Biker Gino »

uncle sam wrote:
sliekske wrote:
uncle sam wrote:laat dat strand maar komen, hup mariette hup :wink:
en ik die dacht dat ge al dat zand maar niets vond.
Strandjeannet geworden?
#-o #-o #-o
peis daje compleet verkeerd zijt zuh, niks toffer dan single tracks in de duinen en vliegen over de golfbrekers :wink:
Da's alleszins beter dan zwart terrilslijk...
Tot zondag mor ek vertrek loatte want komme van verre...
Radiogaga
Mountainbiker

Post by Radiogaga »

Hoe harder de remblokjes hoe vlugger ze piepen bij licht remmen
hoe zachter de remblokjes hoe vluger ze verslijten bij hard remmen
dus plat of rond de deur zacht en zeer bergachtig of down hill hard
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

SD2E wrote:
cowboy peter wrote:
den wakkere bakker gits wrote: Wel er is veel minder wrijving tss blokjes en velg van magura velgremmen.
Bij schijven is daar veel minder plaats tss dus opteer ik ervoor om met de HS33 van magura te rijden :wink:
ik begrijp heel diene problematiek eigenlijk niet . Rijden jullie in de zee, of begraven jullie uw velo in't zand misschien? Ik rij ieder jaar wel een paar keer aan de zee, en ik vlieg overal op, af en door, maar toch heb ik na zo'n rit niet meer of minder schade of vuiligheid. Ik denk dat 't eigenlijk vooral een gedacht is.
mmm de laatste keer dat we aan zee een rit deden was ik met mijn schoon materiaal gereden en toen we af het strand reden was het een gekraak van zand gelijk ik nog nooit gehoord had... dus denk toch niet dat het super gezond is voor de aandrijvingsonderdeelkes...
Tja wie het niet wil begrijpen moet niet van mij ze
ik doe mijn ding en zeg mijn gedacht en zeg gie het jouwe en de volgende keer drinken we der ene en ti opgelost :wink: :lol:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Zand, zout het is allemaal niet goed voor je bike. Water en slijk ook niet. Te veel zon is niet goed en als ge te zwaar zijt is het ook niet goed voor uw vering. Te weinig smering, te veel smering, de verkeerde smering, het heeft allemaal een gevolg. Als je rijdt verslijten de banden en als je goed doorduwt, dan gaan je ketting, je tandwielen en de roulementen verslijten.

Dan heb ik het nog niet over eventuele spierpijn die kan optreden, krampen en al dat fraais.

NU is er een oplossing voor al deze problemen:

Laat uwen bike thuis in de garage laat staan verslijt er niets en ge zult geen zeer krijgen.

#-o #-o #-o #-o #-o
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

Moustache wrote:Zand, zout het is allemaal niet goed voor je bike. Water en slijk ook niet. Te veel zon is niet goed en als ge te zwaar zijt is het ook niet goed voor uw vering. Te weinig smering, te veel smering, de verkeerde smering, het heeft allemaal een gevolg. Als je rijdt verslijten de banden en als je goed doorduwt, dan gaan je ketting, je tandwielen en de roulementen verslijten.

Dan heb ik het nog niet over eventuele spierpijn die kan optreden, krampen en al dat fraais.

NU is er een oplossing voor al deze problemen:

Laat uwen bike thuis in de garage laat staan verslijt er niets en ge zult geen zeer krijgen.

#-o #-o #-o #-o #-o
En toen kwam er een bakker met ene korte remfluit en de discussie was uit.
mo diene drinken nadien gaan we wel doen e
=P~ :wink:
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

aanwezig met een paar dunekeuns uit de panne
lijkt me goede voorbereiding voor de strandraces binnenkort
franky
Mountainbiker

Post by franky »

leffingenoartje wrote:morgen gaan we met 3 ploegen de baan op om alles te bepijlen morgen avond een up-date van de staat van het parcours.. :roll: :roll:
@leffingenoartje: -met laatste weerbericht in gedachten: zou het niet te veel gevraagd zijn die pijltjes om te draaien zodat we op 't strand de wind vanachter krijgen [-o< =D>
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Laat de pijltjes maar staan gelijk of dat ze staan.
Ik rij "geirn" tegen de wind in.(Wat daarom niet altijd rap moet zijn)
En wie dat niet graag doet moet hem maar wegsteken eventueel achter ik.
Het strand zit in het begin (allez,het langste stuk toch),dus we gaan daar allemaal fris het natte zand opvliegen.
Ik vind die passage altijd heerlijk.Met een heleboel op het strand vliegen en er één voor één uitwaaien.Daarna aanpikken were bij één om korterbij te komen,ne keer were overpakken en were moeten lossen om daarna were bij één in het "gat" te kruipen.Vervolgens piepedood op het einde komen om ofwel uwe vélo op uw "skoern" te "smitten" en van het strand te lopen of zoals uncle sam gewoonweg door het droge zand stuiven tot op het einde.En achteraf een choufke meer in het keelgat.
Meer moet dat niet zijn.
S-Biker Gino
Mountainbiker

Post by S-Biker Gino »

Yep Veeteeteetje, da's gesproken zie !
Tut Zundag
Post Reply