+1freezy wrote:Waarom volgend jaar gewoon geen 70km op de kalender zetten? Deze rit mag gerust blijven zoals ie gisteren was!
Zo 17/10/2010 Overijse
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
dikken
- Mountainbiker
- Location: Trek Top Fuel 9.8 - Trek Superfly 9.8 - Singular Swift
Inderdaad. Volgend jaar zeker terug 70 km (maak er misschien 75 van) ! Met de zomer maar pas achter de rug moet dit conditioneel zeker kunnen.
75, 60 en 45 km en laat de deelnemers kiezen. Ben er zeker van dat je extra volk aantrekt met die langere afstand. Afhankelijk van het weer natuurlijk ...
Ons wreed geamuzeerd op de 'technische' stukken en goed doorgereden op de makkelijkere dreven zodat we om 11u45 terug aan den auto stonden. Iedereen kontent !
Ik vraag mij af wat het parcours omgekeerd zou geven. Heb de indruk dat het lastiger zou zijn.
75, 60 en 45 km en laat de deelnemers kiezen. Ben er zeker van dat je extra volk aantrekt met die langere afstand. Afhankelijk van het weer natuurlijk ...
Ons wreed geamuzeerd op de 'technische' stukken en goed doorgereden op de makkelijkere dreven zodat we om 11u45 terug aan den auto stonden. Iedereen kontent !
Ik vraag mij af wat het parcours omgekeerd zou geven. Heb de indruk dat het lastiger zou zijn.
Gist a eren Overijse gaan rijden vol goede moet.Vertrokken rond 8.20u.
Algemene leuke toch,met de afstand had ik geen probleem( heb genoeg km in de benen)Alleen mijne maat was ni voorzien op onze beginnersfout.We zijn dus vertrokken op de 45 km.Gezien de afstand vroeg binnen.Dan maar besloten om de 30 bij re doen.Was ook leuk toerke.Dus samen een klein 70 km!Maar ik heb maar 1 probleem.BEVOORRADING AFBREKEN OM 11.15 TERWIJL ER NOG BIKERS KOMEN EN ER OP GEWEZEN WORD DAT ER NOG KOMEN.Werd vriendelijk verwezen"dan moete ze maar vroeger vertrekken of ewa harder rijden"goed wetend dat er nog mannekes van een jaar of opkomst waren.
vond het verder schitterende tocht
wegwijzers waren overvloedig en dik in orde
ps.Tochtje anders om ?? Ik daag je uit.
Algemene leuke toch,met de afstand had ik geen probleem( heb genoeg km in de benen)Alleen mijne maat was ni voorzien op onze beginnersfout.We zijn dus vertrokken op de 45 km.Gezien de afstand vroeg binnen.Dan maar besloten om de 30 bij re doen.Was ook leuk toerke.Dus samen een klein 70 km!Maar ik heb maar 1 probleem.BEVOORRADING AFBREKEN OM 11.15 TERWIJL ER NOG BIKERS KOMEN EN ER OP GEWEZEN WORD DAT ER NOG KOMEN.Werd vriendelijk verwezen"dan moete ze maar vroeger vertrekken of ewa harder rijden"goed wetend dat er nog mannekes van een jaar of opkomst waren.
vond het verder schitterende tocht
wegwijzers waren overvloedig en dik in orde
ps.Tochtje anders om ?? Ik daag je uit.
wardje wrote:toch ne dikke merci , voor mij de verplaatsing zeker waard , proficiat ,rizziman wrote:de parkoersbouwer in naam van de organisatie: vooreerst: bedankt allemaal om te komen en sorry: voor de te vele kilometers op de lange afstand maar dat komt door boswachters in het zonienwoud eerst kregen we de toelating om maar een gedeelte van de neroroute te gebruiken i.v.m een wandeltocht maar dan deze week kreeg de voorzitter een mail dat we verplicht waren de volledige neroroute te gebruiken. Volgend jaar zullen we de exacte afstanden vermelden en het parkoers nog verbeteren indien mogelijk
en al ben ik helemaal ni van de streek ne mens mej gezond verstand , weet wel als ge de 60 nadert en toch nog n eind uit de buurt bent , word t alleen maar lekker spannend![]()
![]()
![]()
en degene die tijdsgebrek kregen , ???
wat doede gullie als ge 2 of 3 x lek rijd ???
zoude ze meer moeten doen , de ongeveer afstanden ...hihi
merci mannen tot volgend jaar
2 of 3 keer repareren
-
katrien.avalon
- Mountainbiker
Foto's VTT Overijse
Post by katrien.avalon »
Hallo,
op onderstaande link vind je enkele foto's van deze VTT, die zijn genomen in het bos in Overijse.
Groetjes,
Katrien
op onderstaande link vind je enkele foto's van deze VTT, die zijn genomen in het bos in Overijse.
Groetjes,
Katrien
-
katrien.avalon
- Mountainbiker
Foto's VTT Overijse
Post by katrien.avalon »
Ik heb er een aantal genomen in Overijse bos:KRZA wrote:moh..., zijn daar foto's genomen?Epic-haas wrote:Iemand idee of de foto's al online staan en waar ze te vinden?
http://picasaweb.google.be/katrien.avalon
Groetjes,
Katrien