Za 23/10/2010 Wijchmaal / Peer

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Scout
Mountainbiker

Post by Scout »

grippeke wrote:kunnen we ook om 10u vertrekken
De tocht wordt in de voormiddag uitgepijld door de clubleden van de Heidefietsers. Vertrekken voor 11u30 heeft niet veel zin.
Scout
Mountainbiker

Post by Scout »

grippeke wrote:kunnen we ook om 10u vertrekken
De tocht wordt in de voormiddag uitgepijld door de clubleden van de Heidefietsers. Vertrekken voor 11u30 heeft niet veel zin.
Scout
Mountainbiker

Post by Scout »

SLOME BIKER wrote:wat zijn de vertrek uren,en is er bewaakte fietsenstalling?mvg
Vertrekuren staan vermeld op de website van fietspromo. Er kan wel wat vroeger vertrokken worden maar voor 11u30 heeft het weinig zin omdat we dan nog met de afpijling bezig zijn. De fietsparking is bewaakt en je krijgt een genummerd alu-plaatje voor je fiets.
cube biker ;-)
Mountainbiker

Post by cube biker ;-) »

Ideaal vertrek uur tss 12.30 en 14.30 moet nie altijd vroeg zijn, kan ik vanavond nog naar de ict-fuif en morgen de Leffe eruit zweten. #-o
Ga wel in Hechtel vertrekken en zal nadien mijn inschrijving wel betalen in Wijchmaal. Ben geen zwartrijder [-X [-X
miebe
Mountainbiker

Post by miebe »

Al om 11u20 vertrokken, weinig volk dus :-D Eerste en laatste kilometers door de velden waren het zwaarste door de wind. De singletracks in de Hechtelse bossen blijven plezant en het 'moeilijke deel' viel goed mee. Parcours lag er perfect bij, alleen laatste 5km wat regen gehad.
Goed uitgepijld met gevaarborden en een onderverdeling voor diegene die pech hadden =D>
Tot volgend jaar dus!
Stevie_Wie
Mountainbiker

Post by Stevie_Wie »

Prima organisatie gasten, niks op aan te merken. Mooi parcours, goede bevoorrading, perfecte uitpijling. Tot volgend jaar.
Veilig
Mountainbiker

Post by Veilig »

Voor de eerste keer deze tocht gereden. Zoals reeds aangegeven, een mooie toer. Niet zwaar maar, heb me de ganse rit goed geamuseerd. Laatste 5 km waren iets minder, maar algemeen: ne dikke profiçiat voor de organisatie =D> . Van de regen alleen echt last gehad bij het laden van de fiets op de wagen. Kom volgend jaar zeker terug.
Big
Mountainbiker

Post by Big »

Vond het ook een tof ritje. Vooral de stukken in Hechtel zijn ferm.
Iemand een idee van de afstand op de langste rit?
MX DUDE
Mountainbiker

Post by MX DUDE »

Stevie_Wie wrote:Prima organisatie gasten, niks op aan te merken. Mooi parcours, goede bevoorrading, perfecte uitpijling. Tot volgend jaar.
Hier sluit ik me volledig bij aan,bedankt aan de organisatie voor de fijne namiddag!!! =D>
CUB3
Mountainbiker

Post by CUB3 »

Big wrote:Vond het ook een tof ritje. Vooral de stukken in Hechtel zijn ferm.
Iemand een idee van de afstand op de langste rit?
Ik had iets meer dan 42 km op de teller.
Het was idd een mooie rit, alleen die platte band die ik in't begin had was iets minder maarja da hoort erbij he.
Pijlen waren heel goed gezet, k ben nie verkeerd gereden, wat ik meestal wel doe :-)

Groeten.
Post Reply