geen verwijt aan de soldaatjes hier he
Roc d'Azur 2010 : 7 tot 10 oktober
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
-
The Doctor 46
- Mountainbiker
Post by The Doctor 46 »
Ik heb ze goed ontvangen, in juni ga ik daar toch op vakantie dan kan ik ze gelijk uitproberen.El Baelos wrote:Stuur mij een PB'tje met je e-mailadres en ik mail je de tracks door.Fred83 wrote: Heeft iemand soms de track van de roc opgeslagen of waar men een duidelijke kaart van de route kan downloaden? Zou ik schitterend vinden
MERCI
-
'T groot mes
- Mountainbiker
- Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,
Post by 'T groot mes »
als je op een of andere afdaling een latex binnenband een derpatje en een co2 adapter tegen komt 't is vanmijFred83 wrote:ik heb veel fille gehad, 4 keer van minstens toch een 5 minuten.
Ben ook maar gestart in de 6de box en heb niet gereden om de tijd (conditie is er niet).
De afdalingen waren geweldig, vooral de fournel. Al heb ik deze met de roc zelf niet helemaal kunnen afrijden door al die dat er te voet gingen. Met de altitude en de maandag om het terrein te verkennen kon men voluit gaan. Was echt super![]()
Ook zijn er twee afdalingen geweest waar men van de brandweer niet meer mocht afrijden. Bij de eerste afdaling waren ze met iemand bezig dat was gevallen (zag er op het eerste zicht niet zo goed uit). De tweede afdaling was tegen het einde waar men van een straat links moest afdraaien. Daar lag dan ook nog een deelnemer die zich misrekend heeft.
In elk geval het was mijn eerste roc en zeker niet de laatste, het was voor me een hele belevenis en vond het een super parcour.Heeft iemand soms de track van de roc opgeslagen of waar men een duidelijke kaart van de route kan downloaden? Zou ik schitterend vindenVolgende week vrijdag vertrek ik weer naar ginder en ga proberen om de altitude en de roc zelf nog eens te rijden. Hopelijk zijn er geen wegen afgesloten want de jacht is begonnen...pfff
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Hou er rekening mij dat er heel wat militair domein in het parkoers zit...want anders zal de jacht zeer zeker open zijn...The Doctor 46 wrote:Ik heb ze goed ontvangen, in juni ga ik daar toch op vakantie dan kan ik ze gelijk uitproberen.El Baelos wrote:Stuur mij een PB'tje met je e-mailadres en ik mail je de tracks door.Fred83 wrote: Heeft iemand soms de track van de roc opgeslagen of waar men een duidelijke kaart van de route kan downloaden? Zou ik schitterend vinden
MERCI