Die rode truitjes waren wij met ons jeugdig talent die de eerste km's de kop trok ... 'k vind het altijd tof om zo'n jonge gastjes (en zeker de dames:drunk: ) op de mtb te zien.spooky wrote:Waren jullie dat met een groepje jongeren? Of was dat nog een andere groep? (rode truitjes) Ik vind het fantastisch wat jullie doen; de jonge gasten laten genieten van deze sport. En als we dan even moeten wachten, who cares? Da's hetzelfde met de dames, ook daar moet je soms wat op wachten maar dat is toch geen probleem. De gasten die daar moeilijk over doen verdienen een pak slaag. Doe zo verder en vooral doe zo verder aan die jonge gasten! Wij hadden vroeger ook zo'n manneke bij ons in de club, in middels is hij al twee keer op rij Belgisch kampioen mountainbike bij de juniors en sinds kort prof. Dus ...
Ik kan u alleen maar bijtreden dat iedereen op zijn tempo moet kunnen genieten van een reacretieve TT zonder elkaar in de weg te rijden.
Voor de rest heb ik genoten van deze TT in eigen streek (en natuurlijk ook van de donkere Leffe nadien)