Vr 15/10/2010 Gooik

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

mensen van het Pandoerken mtb team, thx voor de schitterenden avond!!!

Supergoed geamuseerd ondanks het weer en géén voorrem... af en toe is glijden maar dat hoort er bij.
Fantastische bevoorrading =D>
Volgend jaar terug van de partij.
vienne
Mountainbiker

Post by vienne »

@ geert 70: uwe link zal moeten zijn www.pandoerken.be denk ik.
De tocht was geweldig, ben vertrokken rond half acht, en teruggekomen rond 21,45. Het was superglad, maar extra leuk, het enige dat ik hoorde in't muziekbos was het gepiep van mijn schijfremmen...
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

ohhhw yeaaaah sta al scrubbend op de foto... how low can you go!
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Heeft er soms iemand mijn led lenser gevonden [-o< ben deze onder weg verloren ben in de eerste 5km een drie tal keren gevallen dus daar ligt men licht ergens Toen ik deze in het muziek bos wou bij aanzetten was hij weg Had het ook al aan iemand van de organisatie gemeld PS heb een achterlicht gevonden en daar afgegeven Toffe schuif tocht je moest er soms nog trappen om bergaf te rijden zeker tot volgend jaar
Chippen
Mountainbiker

Post by Chippen »

vind het alvast fijn dat JULLIE alles nog positief bekijken en mijn bewondering bleef maar stijgen toen ik zaterdag een gedeelte van het parcours zag ( op sommige plaatsen volledig omgeploegd). het enige dat ik gevonden heb is een fluo groen vestje van een wel bepaalde bank gesponsord. wie dit verloren heeft kan mij altijd nog een mailtje sturen.
aan iedereen nog eens nen dikke merci voor JULLIE komst vorige vrijdag
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

Offshore wrote:
Geert70 wrote:Laatste update; hier is nog geen druppel regen gevallen, en de buienradar geeft niet meteen regen in het vooruitzicht.
Het wordt hier dus een lange prachtige avond.
Aan iedereen die komt: GENIET ER VAN.
Geert, ik vrees dat je dringend je buienradar moet laten nakijken :roll: .
Jawadde, wawasdadde ? Zowel bikers en bikes hebben afgezien. Maar ik heb in de eerste plaats te doen met de inrichters die enorm veel tijd, werk (en geld) in hun tocht hebben gestoken en dan geconfronteerd worden met de woede van de weergoden. Volgend jaar herbeginnen jongens =D> !
Ik ben er vrijdag met de wagen nog aan de start gepasseerd tijdens die verschrikkelijke regenbui(en) ... de meeste bikers zagen er fantastisch vuil uit. Sjapoo voor diegene die onder deze omstandigheden gereden hebben.

Field
Post Reply