Ben gisteren ook naar hier afgezakt na de goeie commentaren gelezen te hebben. Er waren wel meer toertochten in mijn buurt maar daar kan ik zo ook heen en meestal volgen deze toch bloso-routes. Swat, heb me hier goe geamuseerd. Weinig last gehad van de zogenaamde koerskonijnen. Was dan ook pas om 9u30 vertrokken. Het 2de deel was wel iets minder met 2x den Demer maar ik denk dat dit een verplicht nummer is voor alle toertochten ginder in de buurt. Er waren genoeg ST's om dit allemaal te compenseren.
Kortom, proficiat aan de organisatie om ons weer te verwennen met een zalig parkoer.
Zo 17/10/2010 Averbode
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
ik vond het eigenlijk een subliem idee om dit echt wel iel fijn tochtje (toch gezien de reputatie van de averbode tochten) op ZATERDAG te organiseren. wat was dat lekker rustig...Beny wrote:Oei Koen... lichtgeraaktkoenvgn wrote:Als de rest van de club me niet had tegengehouden had ik het aapke zonder helm van zijn fiets gesleurd!![]()
Ja jongen... het zal er vrees ik niet op beteren
- DudeWithBike
- Mountainbiker
- Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur
Post by DudeWithBike »
Was een schoon toerke, heel weinig verharde weg. Zo weinig dat we even dachten dat we miszaten op weg naar de bevoorrading, desondanks de pijlen. "Al ne km op verharde fietspad, klopt da wel?"
Wat betreft de groepjes met kinderen (hebben in't begin tijdje achter groep van Paal gehangen) kan ik het zoals velen alleen maar aanmoedigen. Dan ben ik voor nekeer niet degene die de racekonijnen ophoudt op de single tracks
Volgende keer terug!
Wat betreft de groepjes met kinderen (hebben in't begin tijdje achter groep van Paal gehangen) kan ik het zoals velen alleen maar aanmoedigen. Dan ben ik voor nekeer niet degene die de racekonijnen ophoudt op de single tracks
Volgende keer terug!
voor de eerste keer naar Averbode afgezakt, en wel blij verrast, bijna geen road en steeds draaien en keren op de bossingletracks.
puike organisatie en een vlot rijdend parcours, ook bij regenweer zou dit moeten meevallen denk ik
wel spijtig van de parking, even moeten zoeken om een plaatsje te vinden
14 nov:10de Parel van Brabant te Humbeek met afstanden van 30 tot 70km
puike organisatie en een vlot rijdend parcours, ook bij regenweer zou dit moeten meevallen denk ik
wel spijtig van de parking, even moeten zoeken om een plaatsje te vinden
14 nov:10de Parel van Brabant te Humbeek met afstanden van 30 tot 70km
- EverbeurBiker
- Mountainbiker
Post by EverbeurBiker »
Bedankt aan iederen die zaterdag en/of zondag van onze mooie toertocht is komen genieten, hopelijk tot volgend jaar allemaal
Mvg, Mtb Okselaar
Mvg, Mtb Okselaar
Last edited by EverbeurBiker on Wed 20 Oct 2010 19:52, edited 1 time in total.
- klane shortwood
- Mountainbiker