Zo 24/10/2010 Middelkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
skelet
Mountainbiker

Post by skelet »

Kom ook met Rudy f en Dingetje :P maar heb zaterdag avond nog eerst een zwaare opdracht met vrienden uit eeten gaan en wa irish coffe :drunk: drinken maar ik zet me wel uit de wind en zal wat proffiteeeeeeren. [-X
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

filiep72 wrote:Er mag voor mij een stoel gereserveerd worden aan de Forumtafel.
Mag ik opmerken dat ge uwe lancee niet kunt uitsmijten vanop die plek?
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

Moustache wrote:
Met ne zeelanséé kuj verre smieten zunne
skelet
Mountainbiker

Post by skelet »

henkieboy wrote:
Moustache wrote:
Met ne zeelanséé kuj verre smieten zunne
en de worms kun je delven in het passeeren up het strange.
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Moustache wrote:
Turfke wrote:Miljaar ... m'n schoonbroere trouwt dit weekend. Er zal al een half mirakel moeten gebeuren om hier zondag te geraken.
Toemme toemme toemme :evil: :evil:
Misschien ist nog een "bjeele"...
Een "bjeele"?, is da grotter dan e keun?
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

den wakkere bakker gits wrote:
bushrider wrote:
Turfke wrote:Miljaar ... m'n schoonbroere trouwt dit weekend. Er zal al een half mirakel moeten gebeuren om hier zondag te geraken.
Toemme toemme toemme :evil: :evil:
Hallo Turfke ,, wat nu #-o ? jammer hé

Grysperre's zullen met een mooi bendje zijn :drunk: , Middelkerke is een beetje 2é thuishaven voor verschillenden onder ons . Maar dat is niet alleen de reden , het is vooral een zeer mooie rit die tot in de puntjes verzorgd is =D> =D>
we zijn de lenzen van de camera's aan het oppoetsen , onze pennen aan het slijpen . De conditie is goed en de fietsen staan klaar ,nu snel even de tijd zijn werk laten doen en we kunnen er terug invliegen :bounce: :bounce:
Voor de twijfelaars , moet maar eens kijken naar het filmpje van vorig jaar op de site van "de grysperre" :lol:
Het filmpje van ons vind je ook op de startpagina van de chouffe's opt 1e blad :wink: Bushie
Schoon RUSTIG muziekske bij da filmpje, past volledig bij jullie rijstijl :P :P :P
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Turfke wrote:Een "bjeele"?, is da grotter dan e keun?
'k Zie daj gin Izegems verstoat... Een bjeele is nen trouw die ip latste moment nie deure goat...

'k Wens het niemand toe, maar aangezien het woord bestaat... :roll: :roll: :roll:
alexbiker
Mountainbiker

Post by alexbiker »

Normaal zal ik hier starten, nu er zo dicht een mooie tocht is moeten we ervan profiteren.
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

ducske916 wrote:Veel goesting om af te komen zondag, maar wat doet da zand met het materiaal ???
het merendeel van de choufkes rijden bijna iedere week in t zand, we hebben zeker nie meer problemen dan iemand anders ( duckske zal er voor iets tussenzitten zeker ) nadien goed kuisen en invetten, en t is terug in orde . denk dat modder veel slechter is .
Sloebertje
Mountainbiker

Post by Sloebertje »

frawiwi wrote:
ducske916 wrote:Veel goesting om af te komen zondag, maar wat doet da zand met het materiaal ???
het merendeel van de choufkes rijden bijna iedere week in t zand, we hebben zeker nie meer problemen dan iemand anders ( duckske zal er voor iets tussenzitten zeker ) nadien goed kuisen en invetten, en t is terug in orde . denk dat modder veel slechter is .
Zand of modder dat doet er niet toe, als het maar plezand is. :wink:
Post Reply