welke banden ?

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
furaxity
Mountainbiker

Post by furaxity »

wel ik ga wss voor de rocket ron 26" 2.25 gaan, weet iemand of ze die bij van eyck in dadizele verkopen en zo ja wat de prijs is ? of waar ik die kan halen tegen scherpe prijs :)
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

furaxity wrote:wel ik ga wss voor de rocket ron 26" 2.25 gaan, weet iemand of ze die bij van eyck in dadizele verkopen en zo ja wat de prijs is ? of waar ik die kan halen tegen scherpe prijs :)
Bij VE betaal je rond de 27 euro voor de 2.10 en +- 32 euro voor de 2.25.
Ik weet niet of je ze elders goedkoper gaat vinden...
furaxity
Mountainbiker

Post by furaxity »

MC Tim wrote:
furaxity wrote:wel ik ga wss voor de rocket ron 26" 2.25 gaan, weet iemand of ze die bij van eyck in dadizele verkopen en zo ja wat de prijs is ? of waar ik die kan halen tegen scherpe prijs :)
Bij VE betaal je rond de 27 euro voor de 2.10 en +- 32 euro voor de 2.25.
Ik weet niet of je ze elders goedkoper gaat vinden...
ok merci, dacht al dat het daar het goekoopst zou zijn :)
MTBert
Mountainbiker

Post by MTBert »

Heel het jaar door op de Nobby Nics, en voel me er super goed mee.
TLF
Mountainbiker

Post by TLF »

Heb op mijn vorige seizoen op een geleende bike gereden om te zien of het iets voor me was. Daar lagen 2 N N op. Waren naar mijn gevoel super banden.

Nu op mijn nieuwe bike staan er Bontrage jones xr 2.2/2.25 op en ik weet niet of het daaraan ligt, maar het rijdt niet zoals die NN denk ik.

Denk ik dus, kan dit gewoon mijn gevoel zijn, of scheelt het merk hier echt zo in?

Merci!
Post Reply