Roc d'Azur 2010 : 7 tot 10 oktober

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

KoRn wrote:idd, de afdaling na "La flute" of zoiets..zalig stukske anders om af te rijden
Idd.
Tijdens de marathon was dat echt van 'wow'.
Tijdens de Roc heb ik ze ook grotendeels gereden: 2 minuten wachten, 50 meter rijden, 2 minuten wachten...
Zo traag en in stukken vond ik ze stukken moeilijker, is echt zo'n afdaling waarbij je wat snelheid en flow nodig hebt om goed door de bochten en over de hindernissen te komen.
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

AH!!!..dat is door u dat wij daar file hadden :evil:

:lol:
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

KoRn wrote:AH!!!..dat is door u dat wij daar file hadden :evil:

:lol:
Die file stond er al toen wij daar aankwamen...
Er was een kerel achter ons, die constant aan 't zagen was dat we niet direct aansloten. Die wandelde blijkbaar liever helemaal naar beneden dan nog een beetje te rijden.
rocki
Mountainbiker

Post by rocki »

Fred83
Mountainbiker

Post by Fred83 »

ik heb veel fille gehad, 4 keer van minstens toch een 5 minuten.
Ben ook maar gestart in de 6de box en heb niet gereden om de tijd (conditie is er niet).

De afdalingen waren geweldig, vooral de fournel. Al heb ik deze met de roc zelf niet helemaal kunnen afrijden door al die dat er te voet gingen. Met de altitude en de maandag om het terrein te verkennen kon men voluit gaan. Was echt super :P

Ook zijn er twee afdalingen geweest waar men van de brandweer niet meer mocht afrijden. Bij de eerste afdaling waren ze met iemand bezig dat was gevallen (zag er op het eerste zicht niet zo goed uit). De tweede afdaling was tegen het einde waar men van een straat links moest afdraaien. Daar lag dan ook nog een deelnemer die zich misrekend heeft.

In elk geval het was mijn eerste roc en zeker niet de laatste, het was voor me een hele belevenis en vond het een super parcour. Volgende week vrijdag vertrek ik weer naar ginder en ga proberen om de altitude en de roc zelf nog eens te rijden. Hopelijk zijn er geen wegen afgesloten want de jacht is begonnen...pfff

Heeft iemand soms de track van de roc opgeslagen of waar men een duidelijke kaart van de route kan downloaden? Zou ik schitterend vinden
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Fred83 wrote: Heeft iemand soms de track van de roc opgeslagen of waar men een duidelijke kaart van de route kan downloaden? Zou ik schitterend vinden
Stuur mij een PB'tje met je e-mailadres en ik mail je de tracks door.
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

nog een filmke van de terugrit, Parci, Reinout, Stalen worm en mijzelve

"Discobar Galaxy" meets "Mish mash soundsystem" meets "voorronde idool 2012" meets....

Wie alle titels + uitvoerder van de songs kent krijgt een tong van de Reinout :lol:

Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Zijn die afdalingen er dan uitgehaald ofzo ? Heb dat niet gemerkt dat je ergens niet meer afmocht ? Zat dan wel in een vroege box.
Oh nee, ik ben toch niet over de brandweer gereden e ? Zeg dat het niet waar is. :oops:
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

Die zijn na ons afgesloten ja, de allerlaatste had ik al iets van gehoord, van die andere wist ik niks
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Ah, dan hebben wij die nog kunnen rijden ? Ik vond het al raar toen ik die afdaling afkwam en dat legermanneke zei MERCI tegen mij ?
Was dat nu die zijn bos ofzo en was dieje blij dat ik zijn afdaling alrijdend afkwam ? :lol:
Post Reply