Hel van Kasterlee 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

run'n biker wrote:
duursporter wrote:
MAD MAX wrote: Hey duursporter, nie onder mijn duiven schieten gij hé ! :wink:
Hela Mad Max, da komt oemes allemaal inorde, we zullen ze delen
Ik zou toch maar opletten moest ik van jullie zijn, je weet wat ze zeggen hé,als twee honden vechten om een been dan gaat de derde,....... :-D

Nog een geluk dat er wat kan gezeverd worden over Griet en de massages,tzou hier anders maar zeer stillekes zijn op dit topic.
Allemaal maniakiaal aan het trainen zeker?
'k Denk het ook dat ze allemaal vree zwaar bezig zijn.... of ze willen hun geheimen niet prijs geven. 8)

Iemand al meegedaan aan de groepstraining?
duursporter
Mountainbiker

Post by duursporter »

Griet wrote:
run'n biker wrote:
duursporter wrote: Hela Mad Max, da komt oemes allemaal inorde, we zullen ze delen
Ik zou toch maar opletten moest ik van jullie zijn, je weet wat ze zeggen hé,als twee honden vechten om een been dan gaat de derde,....... :-D

Nog een geluk dat er wat kan gezeverd worden over Griet en de massages,tzou hier anders maar zeer stillekes zijn op dit topic.
Allemaal maniakiaal aan het trainen zeker?
'k Denk het ook dat ze allemaal vree zwaar bezig zijn.... of ze willen hun geheimen niet prijs geven. 8)

Iemand al meegedaan aan de groepstraining?
Neje ik nog niet, past momenteel nog niet in mijn schema. Ben net terug van Amsterdam se, mijne tweede marathon is een feit!!! Met een tijd van 2u55min mag ik zeer tevreden zijn!!! 11 minuten van mijne PR afgepitst, vanaf nu de fietstrainingen verhogen se en dan komt alles goed voor de HEL!!! En ik heb geen geheimen voor u hé Griet ;)
funky
Mountainbiker

Post by funky »

sterk gedaan ben, onder de drie uur op uwe marathon is al ne sterke basis voor de hel
duursporter
Mountainbiker

Post by duursporter »

funky wrote:sterk gedaan ben, onder de drie uur op uwe marathon is al ne sterke basis voor de hel
THX, Jef
bunnybiker
Mountainbiker

Post by bunnybiker »

@ duursporter : proficiat man, ik zat met mijn 3u45min in amsterdam nog bijlange na niet aan uw prestatie maar je voelt toch dat het een mega goei training is geweest voor de hel

cu @ groepstraining
MAD MAX
Mountainbiker

Post by MAD MAX »

P wrote:
benvdw wrote:hoi er zullen terug 4 grote ronde gereden worden en het vernieuwde stuk singeltrek zit er niet in.en we gaan mischien met een chip werken dat weten we nog niet
Zalig !!! en zeker dat het nieuwe stukje er niet bij is. Daar kunt ge toch niemand voorbij vlammen !!
@benvdw: blijft het bij de plannen om dat nieuwe "ge-zigzag" er niet bij te nemen? Lijkt me toch een leuk stukske om, zeker wanneer het halfvol geregend is, de hel wat zwaarder te maken. 8) Dan wordt het idd "vlammen" zoals onze P zegt want het aantal "dolomiet-paden" neemt ieder jaar precies toe :evil: En dan nog onze put waar we niet meer door mogen racen... :-? Gelukkig hebben we nog onze bosmarathon waar ze ons wel door de modder blijven jagen! :bounce:
P
Mountainbiker

Post by P »

Ik ga moeten passen dit jaar :cry: ben eventjes met heel andere dingen bezig :wink:
Het weekend van Kasterlee zit ik in een 4 daagse opleiding.
Maar om toch een sportief doel te hebben ga ik de 65km lopen in Spa Olne Spa !
Moesten er mensen zijn die willen komen proeven van die andere dingen waar ik mee bezig ben , een stevige sportmassage of een finetuning met Cranio sacraal therapie , let me know.
duursporter
Mountainbiker

Post by duursporter »

P wrote:Ik ga moeten passen dit jaar :cry: ben eventjes met heel andere dingen bezig :wink:
Moesten er mensen zijn die willen komen proeven van die andere dingen waar ik mee bezig ben , een stevige sportmassage of een finetuning met Cranio sacraal therapie , let me know.
Hey (Hetricer) ik ben wel geïntresseerd om is langs te komen voor een goei massage of dat ander wat het ook mag zijn. Ik heb gehoord van mijne maat (Nardella) da ge goe kunt masseren, waar moet ik precies zijn en hoe kan ik een afspraak maken?
MAD MAX
Mountainbiker

Post by MAD MAX »

P wrote:Ik ga moeten passen dit jaar :cry: ben eventjes met heel andere dingen bezig :wink:
Hey maat, succes met je onderneming! Af en toe eens "gekneed" worden is idd raadzaam, zeker de laatste week. Ik begreep van Christoph dat ie ook wel eens rondhangt daar in Spa! Wel spijtig dat we je moeten missen in de hel ... :evil:
duursporter
Mountainbiker

Post by duursporter »

bunnybiker wrote:@ duursporter : proficiat man, ik zat met mijn 3u45min in amsterdam nog bijlange na niet aan uw prestatie maar je voelt toch dat het een mega goei training is geweest voor de hel

cu @ groepstraining
Hey thx, twas wel zwaar in Amsterdam hoor, tempo goed kunnen aanhouden enkel de laatste twee km heb ik moete inboeten op de tijd. zaterdag zal ik er nog niet bij kunnen zijn op de groepstraining, vind het zelf wel jammer maarja, in november ga ik er wel bij zijn normaal gezien, see u then
Post Reply