Mtb verlichting

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

k thanx dacht al dat er iets mis mee was.
mitsy wrote:
Yup heb nog niet exact gemeten maar duurt idd heeeel lang.

Zit daar niet met in want "traagladen" is een voordeel voor de levensduur v d batterij.
-- Olympus --
Mountainbiker

Re: Batterij/accu

Post by -- Olympus -- »

Serge R wrote:
-- Olympus -- wrote:
Ik dacht eventueel aan deze : Hope 2led (in basic versie)
http://www.hopebenelux.com/voir_lampeled2.html

Maar het is blijkbaar niet mogelijk om de batterij op eendert welke stuurpen te monteren. " Stuurpenbevestiging met plaatje die past op elke Hope-stuurpen, maar ook op FSA en Thomson en verkrijgbaar voor elke lengte stuurpen." volgens bovenvermelde site.

Op mijn ritchey wcs 4 axis zou dat dus niet passen ??

Grtz
Die batterij kan je toch gewoon onder de stuurpen met behulp van de velcrostrap vastmaken en voor de zekerheid doe ik er nog een colsonbandje rond dat zit dan bombproof.
Ok, maar waarom staat er dan "- Stuurpenbevestiging met plaatje die past op elke Hope-stuurpen, maar ook op FSA en Thomson en verkrijgbaar voor elke lengte stuurpen." op die site ? Waaral marketing ? (dacht eventueel dat het iets te zien kon hebben met de stand van de vijzen, midden per 2 bij ritchey en apart aan zijkant bij hope stuurpen)
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

Image
De batterij is zoals van de oudere HID lichtsystemen van Hope en zijn een tijdje verder gebruikt voor de eerste reeks ledlichten, maar de nieuwste Led lampen komen met een andere soort batterij waar je ze zoals op volgende foto kan monteren.
Image
hierboven zie je een gewone 7.4v Li-Ion 2400mAh batterij (bij de endurance kit zitten er zo twee) de epic versie is met de dikkere 7.4v Li-Ion 5200mAh die ook de 4led voed.
Image
Piernapoli
Mountainbiker

Post by Piernapoli »

heb maandag mijn magicshine uit Hongkong ontvangen. Geen douanekosten, snelle levering, en fantastisch licht
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

welk type ?
Petonator
Mountainbiker

Post by Petonator »

@Pier, wanneer had je het besteld?
-- Olympus --
Mountainbiker

Post by -- Olympus -- »

Serge R wrote:Image
De batterij is zoals van de oudere HID lichtsystemen van Hope en zijn een tijdje verder gebruikt voor de eerste reeks ledlichten, maar de nieuwste Led lampen komen met een andere soort batterij waar je ze zoals op volgende foto kan monteren.
Image
hierboven zie je een gewone 7.4v Li-Ion 2400mAh batterij (bij de endurance kit zitten er zo twee) de epic versie is met de dikkere 7.4v Li-Ion 5200mAh die ook de 4led voed.
Image

Ok, klaar en duidelijk, bedankt !

Grtz
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

Daarstraks een eerste rit gedaan met alleen magicshine op het stuur. Wel grappig al die auto's die denken dat er een auto aankomt. Dat is dan nog op de minimum setting. Volledig open kan je die lampen echt niet gebruiken op de openbare weg. 8)
Peter#21
Mountainbiker

Post by Peter#21 »

Ik heb mijne Magic shine CT808 ook gisteren ontvangen van Hong Kong. Was op iets meer als 2 weken geleverd.Heb die gisteren avond getest en ik moet zeggen het geeft mega veel licht.Ik denk dat ik nu wel voldoende licht zal hebben.1magic shine en 1 sport Mirage verlichtingsset. :-D
Piernapoli
Mountainbiker

Post by Piernapoli »

Petonator wrote:@Pier, wanneer had je het besteld?
de MJ-816 op 6 Okt besteld en op 18 Okt geleverd
Post Reply