welke banden ?
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Bij VE betaal je rond de 27 euro voor de 2.10 en +- 32 euro voor de 2.25.furaxity wrote:wel ik ga wss voor de rocket ron 26" 2.25 gaan, weet iemand of ze die bij van eyck in dadizele verkopen en zo ja wat de prijs is ? of waar ik die kan halen tegen scherpe prijs :)
Ik weet niet of je ze elders goedkoper gaat vinden...
ok merci, dacht al dat het daar het goekoopst zou zijn :)MC Tim wrote:Bij VE betaal je rond de 27 euro voor de 2.10 en +- 32 euro voor de 2.25.furaxity wrote:wel ik ga wss voor de rocket ron 26" 2.25 gaan, weet iemand of ze die bij van eyck in dadizele verkopen en zo ja wat de prijs is ? of waar ik die kan halen tegen scherpe prijs :)
Ik weet niet of je ze elders goedkoper gaat vinden...
-
TLF
- Mountainbiker
Heb op mijn vorige seizoen op een geleende bike gereden om te zien of het iets voor me was. Daar lagen 2 N N op. Waren naar mijn gevoel super banden.
Nu op mijn nieuwe bike staan er Bontrage jones xr 2.2/2.25 op en ik weet niet of het daaraan ligt, maar het rijdt niet zoals die NN denk ik.
Denk ik dus, kan dit gewoon mijn gevoel zijn, of scheelt het merk hier echt zo in?
Merci!
Nu op mijn nieuwe bike staan er Bontrage jones xr 2.2/2.25 op en ik weet niet of het daaraan ligt, maar het rijdt niet zoals die NN denk ik.
Denk ik dus, kan dit gewoon mijn gevoel zijn, of scheelt het merk hier echt zo in?
Merci!