Zo 17/10/2010 Overijse
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Op het einde in da laatste stuk bos was er een vrouw foto's aan het nemen.KRZA wrote:moh..., zijn daar foto's genomen?Epic-haas wrote:Iemand idee of de foto's al online staan en waar ze te vinden?
Heb de site ondertussen gevonden ma blijkbaar staan ze er nog niet op.
http://www.twc-hoekske-maleizen.be/
Deze rit zal ik niet snel vergeten, ze was geweldig maar DOOD
En ja komende week een nieuw pompje gaan kopen hé
Greets
Voldane Biker Davy
PS @ wardje, ik heb nog getracht u te zoeken aan de start maar in die menigte was dat niet echt een easy job. Ik hoop dat ge u goed geamuseerd hebt.
[/quote]
ik had er 72 op de teller , in t begin , in lint een pijltje gemist ...lol man
ma echt genoten , en als marathon rijder vond k twel grappig die extra km , s
echt ne speeltuin voor grote mensen ..
zeker terug volgend jaar

En ja komende week een nieuw pompje gaan kopen hé
Greets
Voldane Biker Davy
PS @ wardje, ik heb nog getracht u te zoeken aan de start maar in die menigte was dat niet echt een easy job. Ik hoop dat ge u goed geamuseerd hebt.
ik had er 72 op de teller , in t begin , in lint een pijltje gemist ...lol man
ma echt genoten , en als marathon rijder vond k twel grappig die extra km , s
echt ne speeltuin voor grote mensen ..
zeker terug volgend jaar
toch ne dikke merci , voor mij de verplaatsing zeker waard , proficiat ,rizziman wrote:de parkoersbouwer in naam van de organisatie: vooreerst: bedankt allemaal om te komen en sorry: voor de te vele kilometers op de lange afstand maar dat komt door boswachters in het zonienwoud eerst kregen we de toelating om maar een gedeelte van de neroroute te gebruiken i.v.m een wandeltocht maar dan deze week kreeg de voorzitter een mail dat we verplicht waren de volledige neroroute te gebruiken. Volgend jaar zullen we de exacte afstanden vermelden en het parkoers nog verbeteren indien mogelijk
en al ben ik helemaal ni van de streek ne mens mej gezond verstand , weet wel als ge de 60 nadert en toch nog n eind uit de buurt bent , word t alleen maar lekker spannend
en degene die tijdsgebrek kregen , ???
wat doede gullie als ge 2 of 3 x lek rijd ???
zoude ze meer moeten doen , de ongeveer afstanden ...hihi
merci mannen tot volgend jaar