Zo 17/10/2010 Phalempin (Fr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
roy111
Mountainbiker

Post by roy111 »

cowboy peter wrote:
Traxer wrote:Een frigorit? Neen. Een leuke rit, ja. En deze keer niemand in een geploegd veld over kop zien gaan... maar de cowboy was er dan ook niet bij, hé :lol:
die was op't gemak een toerke aan't doen in waregem . Geen terrils, geen singeltracks, maar toch een mooi afwisselend parcours en goed gezelschap.
...en 's namiddags nog eens door de Wulvergemse velden =D>
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

roy111 wrote:
cowboy peter wrote:
Traxer wrote:Een frigorit? Neen. Een leuke rit, ja. En deze keer niemand in een geploegd veld over kop zien gaan... maar de cowboy was er dan ook niet bij, hé :lol:
die was op't gemak een toerke aan't doen in waregem . Geen terrils, geen singeltracks, maar toch een mooi afwisselend parcours en goed gezelschap.
...en 's namiddags nog eens door de Wulvergemse velden =D>
:-$ sebiet denken ze nog dat ik al aan't trainen ben voor volgend jaar.
een veldcroske, 't is ook weer eens iets anders.
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Ik ben zondag ook de grens overgereden. Phalampin, slechts een half uurke van mijn deure. En ooooohhhhh, wat deed diene zwarte ondergrond deugd aan mijn bandekes. Terrilke op , terrilke af, wa afdalingskes, een beetje bos in zijn hefstkleuren,niks spectaculairs. Ok, geen frigorit maar toch superleuk om met de bende te rijden. Ik heb trouwens mijn taak als lid van het C-team ruimschoots volbracht:
-Op kop gestart voor wel 2 volle km'ters
-Op de 1e offroadstrook een beetje laten zaken tot in 5e stelling.
-Na de 2e strook hield ik al de rangen gesloten vanachter.
-En na de 3e strook,... Tja, da was precies aan ne rekker voor de volgende 50 km.
-Ik heb de bende de laatste 7 km dan maar laten rijden. Aja, ge kent da hé; ze gingen er anders misschien van klappen.
-Maar op den aprés was ik na Belle toch de eerste aan tafel. Training loont zullen we maar zeggen. Tis training dat ik nog ga nodig hebben. Voor diene superrit in Aniche binnen 14 dagen. Maar eerst schelpkes gaan zoeken in Middelkerke
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Post Reply