Zo 24/10/2010 Middelkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

wat schoeisel gooien we eronder? strandsloefen of ietske met wat meer ribbelkes?
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

el stevo wrote:wat schoeisel gooien we eronder? strandsloefen of ietske met wat meer ribbelkes?
teenslippers :lol:
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

el stevo wrote:wat schoeisel gooien we eronder? strandsloefen of ietske met wat meer ribbelkes?
ik raad je aan een band te gebruiken met en zeer grof profiel, dat doet het altijd op het strand :wink:
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

9 "bloaren" , 1 week voor de tocht. =D>
Zie er al naar uit om in het zand te spelen zonder schepjes en emmerkes.
Vermoed dat hier vroeg gestart zal moeten worden om geen file te hebben gezien ze van overal afkomen of ben ik verkeerd ? :roll:
Zal lastig zijn nog eens op te staan op zondag met een wekker maar het vooruitzicht overwint alles. [-o<
Ge moet ulder zeker niet generen om nog wat paadjes te maken in de duinen zoals op die foto, geen te korte draaien liefst, kombochtjes mag ook. :wink: :-D
Jullie hebben nog 1 week de tijd. :-D
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

jodelaietie wrote:9 "bloaren" , 1 week voor de tocht. =D>
Zie er al naar uit om in het zand te spelen zonder schepjes en emmerkes.
Vermoed dat hier vroeg gestart zal moeten worden om geen file te hebben gezien ze van overal afkomen of ben ik verkeerd ? :roll:
Zal lastig zijn nog eens op te staan op zondag met een wekker maar het vooruitzicht overwint alles. [-o<
Ge moet ulder zeker niet generen om nog wat paadjes te maken in de duinen zoals op die foto, geen te korte draaien liefst, kombochtjes mag ook. :wink: :-D
Jullie hebben nog 1 week de tijd. :-D
dat is mijn enigste vrees, dat er teveel volk op de tracks zullen zitten om er ten volle van te genieten. Ervaring leert mij echter dat we met hier en daar een extra stukske parcours, veel volk kunnen inhalen.
qua bandenkeuze? Mijn keuze is nu al heel het jaar dezelfde, en ik zal ook voor de wintertochten niet meer veranderen: met ne goeie zomerband rij je overal door
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Waarom staat deze topic op pagina 37? Dit wordt een toprit, dus moet die voorop staan.

@leffingenoartje: moet het nu echt waaien op het strand? Kunde daar geen schermpkes zetten met een piketje of drie-vier?
pandasan
Mountainbiker

Post by pandasan »

als ik dit forum zo eens lees voel ik me wel verplicht om eens af te komen naar middelkerke,heb er nog nooit gereden,maar als ik foto's bekijk en verslagen lees van vorige editie's ben ik overtuigd.zondag komen we af van lovendegem al zeker met 4 man.nu nog de rest wat zot maken ,dan komt dat in orde.tot zondag

de 3 amigo's
wtc lovendegem 8)
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Zoals gezegd dit jaar enkele nieuwe duinestroken.
De eerste strandpassage is 5,5 km lang en aan Sint-Laureins gaat het direct via een vernieuwde duinestrook hier kan je nu en dan nog voorbijsteken.
Eenmaal daaruit wat uitblazen op een vernieuwde fiestpad om daarna terug de duinen in te fietsen... daar wordt het een beetje moeilijker om voor bij te steken maar daar zal al een grote schifting gebeurd zijn en zal je weinig last hebben van de andere bikers.

Meer ga ik voorlopig niet vertellen...

voor de 45 en 60 km hebben we 2 verzorgde bevoorradingen en voor d e30 km 1 na 17 km.
Nu nog hopen op de weergoden [-o< [-o<

en graag tot zondag aan het zeetje, nog vragen laat maar komen :roll: :wink:
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Dit is inderdaad een superrit!!! :drunk:
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Mijn strandervaring beperkt zich momenteel tot een paar beachraces dus misschien voeg ik deze rit er ook wel aan toe. Denk wel om met de crossfiets te komen ipv met de MTB.
Post Reply