Power balance

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

Kinnie wrote:effe topic terug omhoog brengen 8)

M'n vriendin draagt er ook ene en slaapt er beter door (wat ik jammer vind 8) :-D )

en ik sukkel al maanden met tintelende/slapende vingers tijdens het douchen en sedert ik het mijne draag (+/- 2maand) heb ik hier nooit nog last van :-D

ik heb het topic gelezen, en er zijn voor en tegenstanders, en al werkt het bandje niet echt, zit het puur tussen de oren, vind ik het zeker niet nadelig.
bv m'n vriendin haar slaap is enorm verbeterd !
Het is nu haar 2de bandje in 2maand, het eerst was de hologram volledig doorzichtig geworden (zonder beschadiging van het bandje), dus moet er toch wel iets zijn :-?
Het enige "iets" dat er is, is dat ze bij Powerbalance ongelooflijk goede marketeers hebben! En dat is alles.... Het hologram verhaal etc. is de grootste zever die er bestaat. Ik heb het me hier nog al hardop afgevraagd he Kinnie... Maar hoe kan je in in iets geloven dat met staalharde bewijzen ontkracht is? Dat gaat echt waar mijn verstand te boven.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Als ik vreemd ga zonder condoom voel ik mij ook wat onzeker, met gaat het véél beter... Mijn vrouw slaapt nu ook véél beter sinds ik vreemd ga, en die tintelingen onder de douche daar ben ik nu ook volledig vanaf. #-o
Kinnie
Mountainbiker

Post by Kinnie »

ik geloofde er ook niet in, en kan nog steeds niet geloven dat zoiets simpels zou kunnen werken MAAR haar nachtrust is verbeterd, en m'n slapende vingers slapen niet meer LOL

dus als zij bv haar nachtrust kan weerhebben voor 40euro dan wil ik dit gerust betalen.
Al is het nu een simpel armbandje of weet ik niet wat, waardoor gewoon tussen de oren iets veranderd, dan is het zo.

Ik geloof niet dat je erdoor meer evenwicht zal hebben, of meer kracht, maar als dat tussen je oren wel zo overkomt, wel 8)
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

@ Kinnie -----> PB
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

Kinnie wrote:ik geloofde er ook niet in, en kan nog steeds niet geloven dat zoiets simpels zou kunnen werken MAAR haar nachtrust is verbeterd, en m'n slapende vingers slapen niet meer LOL

dus als zij bv haar nachtrust kan weerhebben voor 40euro dan wil ik dit gerust betalen.
Al is het nu een simpel armbandje of weet ik niet wat, waardoor gewoon tussen de oren iets veranderd, dan is het zo.

Ik geloof niet dat je erdoor meer evenwicht zal hebben, of meer kracht, maar als dat tussen je oren wel zo overkomt, wel 8)
Ja dat er inderdaad een verbetering te zien is doordat het tussen je oren zit kan ik ook geloven. Toen het bandje pas uit was zal dit inderdaad een groot deel van hun succes geweest zijn. De mensen geloofden er in en daardoor hadden ze een verbeterd evenwichtsgevoel etc. (placebo effect zoals eerder al gezegd) Maar wat ik niet snap is het feit dat je er nog in WIL en KAN geloven als het tegendeel al duizend keer bewezen is. Dan lijkt mij 40 euro een heel naieve investering.
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

'k Heb verleden week eens met iemand gepraat die ook zo'n bandje had. Zij vond dat ze er wel effect van ondervond. Het gaf haar zelfs zoveel extra energie dat ze het 's avonds moest uitdoen... of ze kon niet slapen :roll:
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

Jack77 wrote:'k Heb verleden week eens met iemand gepraat die ook zo'n bandje had. Zij vond dat ze er wel effect van ondervond. Het gaf haar zelfs zoveel extra energie dat ze het 's avonds moest uitdoen... of ze kon niet slapen :roll:
Hoeveel had ze gedronken?
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

[quote="Jack77"]'k Heb verleden week eens met iemand gepraat die ook zo'n bandje had. Zij vond dat ze er wel effect van ondervond. Het gaf haar zelfs zoveel extra energie dat ze het 's avonds moest uitdoen... of ze kon niet slapen :roll:[/quote]

goe pille :lol:
Het was toch geen Duracel-konijn?

its all in the head :-D
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Misschien zit er in die bandjes wel vacuüm verpakt kalfssteak verwerkt :P =D>

Streets
jorre28
Mountainbiker

Post by jorre28 »

dikke rommel, meer kunt ge daar ook ni van zegge.:lol:
het wordt tijd dat sommige mensen dit eens gaan doorhebben... :roll:
Post Reply