Als je de bloso route van Affligem volgt, dan heb je een afdaling die uitkomt aan het kerkhof van Essene. Daarna rij je een stukje tussen 2 weiden en kom je via de oprit van een huis op de baan. Die neem je links en 100m verder draai je rechtsop. Dan volgt een afdaling van een 500m op asfalt (Dokkenstraat)._Nico_ wrote:Is de aansluiting met de BLOSO route van Asse goed te vinden?
De vorige keer dat ik Affligem reed heb ik geen doorsteek naar Asse gezien, wel met die van Aalst.
Ik zou de volledige lus van Affligem willen combineren met de volledige van Asse, 't is anders een wat kort ritje...(+evt Denderleeuw er nog bij)
Als je de bloso route van Affligem zou blijven volgen dan zou je op het eind van deze asfaltstrook aan de T splitsing rechtsaf moeten.
Om de bloso van Asse te volgen moet je 100m voor die T splitsing links naast een wei (waar dikwijls herten zaten dacht ik) een veldbaantje in. Daar staan de rode pijlen van de Asse route.
De reden waarom het niet 100% duidelijk is, is omdat de 2 routes elkaar daar kruisen in tegenovergestelde richting, daarom zie je de pijlen niet onmiddellijk.
Coördinaten in googlemaps waar de splitsing is: 50.89921,4.147559
En waar je op het eind van de Asse route weer op die van Affligem komt:
50.897836,4.144979
Misschien kan je beter de route van Ternat of een stuk van die van Aalst er bij nemen, die zullen uitdagender zijn dan die van Denderleeuw denk ik.