Power balance

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

je hebt toch meningen? Niemand maakt je uit.....
er word gewoon ook een beetje verwezen dat je niet zo snel moet gaan geloven.
En dat er buiten een slimme merchandising ook bewezen is (filmpjes) dat er een bijzonder simpele verklaring is voor het 'balans' verhaal.
Zelf werk ik met competitiesporters, zie het ook vaker opduiken, maar kheb nog geen enkele beter zien presteren dan zonder bandje, wat nog eens een bewijs is dat het puur in het hoofd zit.

dat er verder een dosis humor gepost word, moet je erbij nemen.
tevens houd dat het topic wat leuker :wink: , ter afwisseling.
RIBI
Mountainbiker

Post by RIBI »

Iedereen hoopt ergens op een steuntje van buitenaf. Een voetballer die eerst de grasmat aanraakt met de hand, een kruisteken voor het vertrek. Zelf ben ik ervan overtuigd dat een nieuwe achterband van 40 euro uw evenwicht meer zal verbeteren dan het bandje.
Het is ook logisch dat wanneer je een topic opend over zulk een onderwerp, je alle mogelijke reacties mag verwachten.
En zoals de voorgaande reactie, hou het gezellig en denk er het uwe van.
native instinct
Mountainbiker

Post by native instinct »

RigolleM wrote:
native instinct wrote:Ik heb al spijt dat ik dit topic gestart ben #-o
Het is nog maar eens bewezen dat er hier veel kastaars zitten die denken van het warm water uitgevonden te hebben.
Ik heb in geen enkele van mijn posts geclaimd dat dit spulletje effectief werkt ( zie eerste post )
Ik vroeg gewoon jullie mening maar ik heb niet gevraagd om mij uit te maken voor onozelaar of iemand met oogkleppen, naieveling or whatever. :evil:
Mods sluit da spel hier maar voor er nog eenen zijn mening zegt die denkt de wijsheid in pacht te hebben
Rustig jongen, dit is een forum en iedereen heeft een mening. Als je dit niet kunt verdragen, blijf je beter hier weg!
Ja tzal wel weer aan mij liggen zeker. :roll:
En ik zal zelf wel bepalen wanneer ik hier wegblijf hoor.
Ik ga dit zeker niet doen voor een paar betweters.
Nogmaals mijn bedoeling was om te weten wat jullie erover denken en het was niet mijn bedoeling om mij te laten uitkakken voor naieveling en dergelijke.
Die mannen houden ook beter hun commentaar voor hun eigen want dat is alleen gezellig voor iedereen behalve voor degene die de commentaar te slikken krijgt ( wat naar mijn menig regelmatig gebeurd)
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

native instinct wrote:
RigolleM wrote:
native instinct wrote:Ik heb al spijt dat ik dit topic gestart ben #-o
Het is nog maar eens bewezen dat er hier veel kastaars zitten die denken van het warm water uitgevonden te hebben.
Ik heb in geen enkele van mijn posts geclaimd dat dit spulletje effectief werkt ( zie eerste post )
Ik vroeg gewoon jullie mening maar ik heb niet gevraagd om mij uit te maken voor onozelaar of iemand met oogkleppen, naieveling or whatever. :evil:
Mods sluit da spel hier maar voor er nog eenen zijn mening zegt die denkt de wijsheid in pacht te hebben
Rustig jongen, dit is een forum en iedereen heeft een mening. Als je dit niet kunt verdragen, blijf je beter hier weg!
Ja tzal wel weer aan mij liggen zeker. :roll:
En ik zal zelf wel bepalen wanneer ik hier wegblijf hoor.
Ik ga dit zeker niet doen voor een paar betweters.
Nogmaals mijn bedoeling was om te weten wat jullie erover denken en het was niet mijn bedoeling om mij te laten uitkakken voor naieveling en dergelijke.
Die mannen houden ook beter hun commentaar voor hun eigen want dat is alleen gezellig voor iedereen behalve voor degene die de commentaar te slikken krijgt ( wat naar mijn menig regelmatig gebeurd)
Ik heb je ook gewoon laten weten wat ik erover denk. Net zoals de andere forumleden dat ook hebben gedaan. Als ik nu vind dat je een beetje naief bent omdat je er nog steeds in gelooft dat het werkt, nadat het tegendeel al meermaals en grondig bewezen is. Dat is gewoon hoe ik erover denk en dus wat jij vroeg. Persoonlijk vind ik iemand naief noemen of zeggen dat hij oogkleppen op heeft helemaal niet iemand "uitkakken". Dan kan ik evengoed aanstoot nemen aan u opmerking tov mij... Dit is in mijn ogen gewoon een gezonde discussie.
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

er is heel lang de gewoonte geweest bij veel competitierijders, van een kruisje of ander klein religiues symbool aan hun helm te hangen, met het idee dat het dan veel beter ging, en ze van ongeluk bespaart bleven.
heeft dat geholpen??? neen...
In hun ogen wel, dat ze er zelfs beter van reden dan anders (terwijl ze soms nog sneller gelost werden met kruisje aan)....
het zegt enkel dat die persoon zich eraan vastklampt als 'mentale steun'
idem met de armbandjes..... met kruisjes ben je out, met armbandjes in.

er zijn wel voetballers die niet zonder sjakosse weggaan, met het idee dat ze anders verliezen.... :lol:
terwijl ze beter eerst eens goed zouden trainen.

of neem het nummer 13... op veel wedstrijden reiken ze die niet uit. en zo ja, wil de renner die hem krijgt er vaak niet mee starten , of kan niet wegens plotse 'ziekte'
heb zelf vaak met nr 13 gereden, altijd met het standpunt dat het een hoop larie is.
en ja....kheb er zelfs heel dikke prijzen mee gereden, nooit pech mee gehad.
wat zegt dat?
dat de renner die denkt dat het ongeluk brengt, vaak door eigen toedoen (verminderd zelfvertrouwen) ten val komt, en veel fouten gaat maken met gevolg.

ieder zijn geloof natuurlijk, maar toch de raad je er niet op blind te staren en jezelf het idee te gaan geven dat je zonder zulke atributen, niet beter zou kunnen. geloof me maar... zonder al die prullen, kan je evengoed en zelfs beter :wink:

het is gewoon positief denken, jezelf vertellen dat je alles aankunt (zelfs al is dat niet zo)... je zal een stuk beter rijden, omdat je mentaal een berg extra zelfvertrouwen hebt.

de kunst is, in jezelf te geloven.
En niet in een hoop prularia, die je enkel illusies geven.
Dan zal je merken dat je veel meer kan dan dat je dacht ooit aan te kunnen.
alfaleader
Mountainbiker

Post by alfaleader »

Idd, ik denk ook niet dat dit echt effect heeft (door de armband). Langs de andere kant is het placebo effect zeker niet te onderschatten, dus je zou kunnen zeggen dat het wel werkt (doordat mensen geloven).

Dus ik zou zeggen dat het wel werkt! (maar niet door magneetvelden die je lichaamsenergiestromen in goede banen brengen).
RedC
Mountainbiker

Post by RedC »

Er is daar onlangs een aflevering op TV van geweest, ik geloof in Volt op één. Bleek dat het allemaal tussen de oren zat :-)
Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

Eerst deed Kobe Ilsen u geloven dat het werkte en dan kwamen die surfers het wat belachelijk maken 't was er wa over hun test .....
Als ge u daar goe bij voelt dan draag je dat ik draag ook altijd mijn livestrong armbandje ik ga da nooit afdoen en zou me nie goe voelen er zonder.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Sophie17 wrote:Eerst deed Kobe Ilsen u geloven dat het werkte en dan kwamen die surfers het wat belachelijk maken 't was er wa over hun test
:lol:

Je zou beter binnenkort niet naar de nieuwe Sinterklaas film gaan zien, want je zult waarschijnlijk uw tweede teleurstelling meemaken: Sinterklaas is geen kindervriend, erger nog hij bestaat niet! =D>
Kinnie
Mountainbiker

Post by Kinnie »

effe topic terug omhoog brengen 8)

M'n vriendin draagt er ook ene en slaapt er beter door (wat ik jammer vind 8) :-D )

en ik sukkel al maanden met tintelende/slapende vingers tijdens het douchen en sedert ik het mijne draag (+/- 2maand) heb ik hier nooit nog last van :-D

ik heb het topic gelezen, en er zijn voor en tegenstanders, en al werkt het bandje niet echt, zit het puur tussen de oren, vind ik het zeker niet nadelig.
bv m'n vriendin haar slaap is enorm verbeterd !
Het is nu haar 2de bandje in 2maand, het eerst was de hologram volledig doorzichtig geworden (zonder beschadiging van het bandje), dus moet er toch wel iets zijn :-?
Post Reply