Zo 17/10/2010 Phalempin (Fr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

filiep72 wrote:
pjer wrote:Slapen, slapen,slapen...?
Niks van.
Ik heb nog iets te vieren.
En onzen (uwen ?)prez waarschijnlijk ook.
Aha !!! Jullie zitten samen in den drank dus #-o
Net zoals vissers geheel binnen de lijnen van het zedige blijven ben ik net als hen een voorstander van chocomelk, fanta en potingskes.

:wink:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Ik delta 3 .....niet meer :cry:
Hij delta 3t.....niet meer :cry:
Wij delta 3en ......niet meer :cry:

Vandaag met lede ogen kunnen vaststellen dat een pracht van een terril een afgesloten hoofdstuk is.Definitief!!
Er rond rijden kan en mag nog.Van omhoog rijden,laat staan omlaag is absoluut geen sprake meer.

Toch een mooi ritje gereden deze voormiddag.De terrils werden misschien niet optimaal gebruikt maar we hebben gespeeld waar het kon en benut wat mocht.Creeren was het woord deze voormiddag.
Ook het bos van Phalempin was serieus ingekort door de jacht.
Een mooie streek,niet de ideale zondag en wat mal-chance voor de organisatie.

Toch een mooie voormiddag door het mooie winterzonnetje,de bende en de streek.

No hard feelings,ik keer hier evenzeer en graag terug.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Vreemd... een deel van het parcours afgesloten door de vogelbescherming en een ander deel afgesloten voor de jacht.
Enfin, wat begrijpen wij van die dingen?#-o #-o #-o

Mij wreed geamuseerd met de bende, alleen ging het op het einde net iets te rap (allez gasten, na 50 km moet je uitbollen en het niet afbollen).

Sympathieke organisatie, die duidelijk rekening heeft gehouden met de kritieken van vorig jaar. (Hebben jullie nog lange boereslagen gezien?)
=D> =D> =D>

Hier de rest van ons wedervaren.
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Ik stel voor dat we al die jagers over de prikkeldraad zetten op de K3, sorry, Delta 3. Daar kunnen ze die kraaien afschieten op een terril die we toch al kwijt zijn en hebben we tenminste de singletracks in de bossen terug. :evil:
Heb me toch goed geamuseerd en 1 keer geforceerd, deze morgen. Moet 'bip-bip' maar niet uitdagen, hé. #-o

Een frigorit? Neen. Een leuke rit, ja. En deze keer niemand in een geploegd veld over kop zien gaan... maar de cowboy was er dan ook niet bij, hé :lol:
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Traxer wrote:Een frigorit? Neen. Een leuke rit, ja. En deze keer niemand in een geploegd veld over kop zien gaan... maar de cowboy was er dan ook niet bij, hé :lol:
die was op't gemak een toerke aan't doen in waregem . Geen terrils, geen singeltracks, maar toch een mooi afwisselend parcours en goed gezelschap.
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

cowboy peter wrote:
Traxer wrote:Een frigorit? Neen. Een leuke rit, ja. En deze keer niemand in een geploegd veld over kop zien gaan... maar de cowboy was er dan ook niet bij, hé :lol:
die was op't gemak een toerke aan't doen in waregem . Geen terrils, geen singeltracks, maar toch een mooi afwisselend parcours en goed gezelschap.

=D> =D> =D>
hier krak hetzelfde, maar de Waregem mag vervangen worden door Beselare :wink: :wink:
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

We moeten er maar weer aan gaan wennen.
Koud, jong !
In alle vroegte vertrokken voor een ritje die er best mag zijn.
5 terrils op een bordje, al dan niet tot aan de top.
De ene al meer toegankelijk dan de andere.

Toch dienen petoeter van een delta-3 eens goed bekeken.
Niet mogelijk om tot boven te rijden. Prikkeldraad en palen zijn er troef,
ter bescherming van een handvol kraaien en kouwen.
Ik begrijp het niet. :-k
Langs de andere kant zijn er nog heel wat alternatieven voor het samenstellen van een meer dan gemiddelde tt en zal het gedeeltelijk afsluiten van die terril nu wel niet zo heel zwaar doorwegen. Alleen mogen ze die beginnende trend niet doorzetten.

Al bij al genoten van deze rit. Om 11u stipt binnengerold. Drankje en broodje binnengewerkt. Een beetje zitten wachten op bekend volk ,die blijkbaar nog aan het spelen waren. Dat ze er waren wist ik zeker want een tweede plaats met 11 forumbikers hadden ze (we) ingepalmd.

Volgende keer : opnieuw !
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

De eerste foto's van Isabelle staan on line...

http://tignon.andre.free.fr/report.php?id=1196
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Jammer van de DELTA III. Mochten ze er nog een olifantenkerkhof van gemaakt hebben.
Met een beetje lobbywerk moeten we de jagers daar eens los kunnen laten. Een goed idee Traxer.
Léonard – het orakel met de losse schakel - zetten we tussen de andere kraaien. Daverend om een mirakel.

Met 58km ben ik bijzonder voldaan. Het parcours was niet mals. Veel afwisseling, en nu en dan eens bruut naar omhoog. Geen technische passage’s of dampende afdalingen. Die ik trouwens niet gemist heb.

Mijn handen gloeien nu nog, van de koude vanmorgen. Geen frigorit, daar zijn we het sluitend over eens. Wel één die we volgend jaar met veel plezier opnieuw rijden.

En dan dat krokante broodje. Altijd uit de juiste frigo, de perfecte cuisson, en met liefde klaargemaakt. De beste hobbykok stond vanmorgen in Phalempin.
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

man man man miserie......2 platte chamdreiren #-o en nog ne keer de buitenband eraf gegaan :evil: (hier verdenk ik wel de chaseurs) ,de laatste km gure wind op kop maar......toch de juiste keuze gemaakt met deze tocht voorral dat het wreed proper lag .

ps bedankt voor gebruik handschoenen moterbiker. [-o<
Post Reply