Zo 17/10/2010 Averbode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
beginner1978
Mountainbiker

Post by beginner1978 »

sublieme tocht! mijn felicitaties voor de organisatie.

enig minpuntje... de parking of gebrek er aan...

tot volgend jaar!
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Ook geweest, mooie tocht met veel off-road en bevoorrading op het juiste moment. =D>
Enkel die vettige modderstrook van een 300m mochten ze er wel uitgelaten hebben :-?
Ik had 49km en ongeveer 311 +hm.
klane shortwood
Mountainbiker

Post by klane shortwood »

vanmorgen met de harley trapson richting everbeur gebold en iets na 9 vertrokken. subliem 1e deel, en aangezien gisteren al in dit topic stond dat het 2e stuk wa minder was geopteerd om na de bevoorrading terug naar de start te rijden en het 1e deel gewoon nog eens te doen, zo hadden we uiteindelijk ook 40 km. met de verplaatsing van thuis naar everbeur en terug erbij had ik dan toch ook 62 km op de teller. 2e keer wa aant spelen geweest aan die gracht waar ze foto's trokken. was daar de 1e keer moeten afstappen en nog is proberen was geen optie wegens 30 wachtenden om ook eens een poging te wagen. uiteindelijk 3 keer geprobeerd om die gracht door te "rijden" en de 3e keer ist gelukt. voor de rest nergens moeten afstappen, parcours lag er ook heerlijk bij. puddingske achteraf en taske koffie of 2 en terug na huis. ferm geamuseerd, mijne maat ook zei hem en wat mij betreft een goei organisatie. alleen spijtig dat er wa weinig druk op die slangen stond aan den afspuit, kpeis dak nog is moet achterna gaan mee een natte vod sebiet om alles proper te krijgen.
volgend jaar terug van de partij. zoals Michel Wuyts zou zeggen: "afspraak staat met stip genoteerd in onze agenda, José" :-D
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Prachtige tocht van begin tot einde, zo mogen er meer zijn.
Uitpijling was perfect, zeker met die fluo aanduidingen.
Na 46 km was ik blij met die laatste kilometers, beste was er een beetje af ( van mij dan :wink: ).
Over die paar meter modder klappen we niet, is niet de moeite.
Volgende keer zeker weer van de partij, goe geweten. =D>
koenvgn
Mountainbiker
Location: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013

Post by koenvgn »

Inderdaad fijn tochtje geweest vandaag! Goed gedaan mannen!

Moet me alleen nog iets van 't hart:
De eerste 5km blijven we met de club meestal samen zodat iedereen efkes zijn klapke kan doen en zodat ook de jeugd van de club waarvan zelfs een aantal gasten -10 jaar. We snappen heel goed dat dit er soms voor zorgt dat er zich een file vormt achter ons en gaan dan ook zonder problemen aan de kant als er plaats is.
Maar is het dan te begrijpen dat 2 absurde idioten (waarvan zelfs ene zonder helm) uitgerekend op onze jongsten beginnen te vloeken omdat ze de eerste paar kilometer niet voluit kunnen gaan?
En bij het grachtje komen diezelfde apen dan ook nog eens doodleuk de hele file voorbij gereden omdat ze menen dat ze meer zijn dan de rest!!!
Dit kan er voor mij echt niet in! Als de rest van de club me niet had tegengehouden had ik het aapke zonder helm van zijn fiets gesleurd! En dan ook nog beweren dat ze niks gedaan hadden en tegen de pa van 1 van die jongens ook nog eens letterlijk zeggen "zaagt nie en rijdt door"
En het resulltaat van al dat gewring aan de gracht en het gereclameer op onze jongsten... Nihil: alleen telkens boze blikken van mezelf en mijn clubmakkers als we ze in hun gezapig tempoke (zelf dachten ze dat ze vlogen wel) telkens passeerden.

Ok genoeg opgejaagd hierin! Ik hoop echt dat één van deze mannen dit zelf leest en toch tot het besef komt dat een toertocht er voor iedereen is. Als ze denken dat ze Absolon of Hermida zijn moeten ze zich maar eens bewijzen op een lmtb ofzo?

Voor de rest verliep mijn tocht zeer vredelievend hoor! :wink:
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Waren jullie dat met een groepje jongeren? Of was dat nog een andere groep? (rode truitjes) Ik vind het fantastisch wat jullie doen; de jonge gasten laten genieten van deze sport. En als we dan even moeten wachten, who cares? Da's hetzelfde met de dames, ook daar moet je soms wat op wachten maar dat is toch geen probleem. De gasten die daar moeilijk over doen verdienen een pak slaag. Doe zo verder en vooral doe zo verder aan die jonge gasten! Wij hadden vroeger ook zo'n manneke bij ons in de club, in middels is hij al twee keer op rij Belgisch kampioen mountainbike bij de juniors en sinds kort prof. Dus ...
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

koenvgn wrote:Als de rest van de club me niet had tegengehouden had ik het aapke zonder helm van zijn fiets gesleurd!
Oei Koen... lichtgeraakt :-D
Ja jongen... het zal er vrees ik niet op beteren :-?
UBO
Mountainbiker

Post by UBO »

Prachtige TT! Proficiat aan de organisatie om zoveel werk in te steken! Zelfs boomstronkskes waren gemarkeerd. En ook niet te groen om op het einde 2 puddinkskes te geven, denk als dank. Neen jullie zijn bedankt, maar toch bedankt!
Daddy
Mountainbiker

Post by Daddy »

Voor de 2de dag op rij naar Averbode afgekomen voor de 47 (alé volgens mijne gps dan toch).
Het parcours lag er beter bij dan gisteren, bolde ietsje vlotter.
Heb mij weer goe geamuseerd, volgend jaar kom ik zeker terug af!
=D> =D> =D>
Glenn92
Mountainbiker
Location: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380

Post by Glenn92 »

Er is maar één woord voor het parcour: ZALIG :drunk:
Bedankt aan de organisatie voor de prachtige tocht =D> (en de puddingskes :lol: ).

PS:Waar en wanneer komen de foto's online ?
Post Reply