Zo 17/10/2010 Ruddervoorde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

ook geen douche's voor de dames ????
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

Mag een paar gestoorde grysperre's verwachten , we starten om 8H
wie wil aansluiten is welkom , graag zelfs. We zullen op ons gemakske genieten van de streek .
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Hey Bush, deze grysperre zal zeker op zijn gemakske rijden. Kheb een slapeloze nacht achter de rug. Maar binnen een kwartiertje ben ik aan de start. Ruddervoorde tot sebiet.

Grtz
wes :bounce: :bounce: :bounce:
skelet
Mountainbiker

Post by skelet »

Net terug thuis van een mooie rit 42 km een voorbeeld van een rit en na al de regen goed berijdbaar. (als er iemand een hartslagmeterband zoekt die is blijven liggen in de kleedkamer we hebben hem afgegeven in het cafe)
scaler60
Mountainbiker

Post by scaler60 »

ook thuis van de 42km mooie tocht, goed berijdbaar zou ik het wel niet noemen #-o. Goede bepijling in een mooie omgeving. De bikewash heb ik overgeslagen stond nog meer volk aan te schuiven dan vorige week in plopsaland 8)
dingetje
Mountainbiker

Post by dingetje »

een superrit was dat vandaag.toch wel niet te veel modder gehad op de 45.degene die het te modderig vond is toch geen slijk gewoon denk ik.(poessie) :lol: de bevoorrading was goe.als er een energiedrank ter beschikking is ben ik al content.bij de wasplaats werd ik geholpen door een vriendelijke dame met warm water.wachten moest ik niet want ik had een ganse garage voor mij alleen.dat is dan het voordeel van vrouw zijn op de mtb. :wink: achteraf nog wat gebabbeld en gedronken met copains.kortweg:super geamuseerd.een pluim voor de organisatie!! =D>
T&L
Mountainbiker

Post by T&L »

Deze voor de eerste maal gereden en ik moet toegeven dat het echt is meegevallen. Nooit gedacht dat deze streeks dit toffe (vlam-)parcours in zich had. 't Is eens iets anders dan Bulskampveld, Herstsberge, Ruiselede & co. Een eenvoudige maar goede bevoorrading (met rijpe bananen =P~ ) en een goede bepijling. Ruddervoorde tot volgend jaar.
leolens
Mountainbiker

Post by leolens »

voor de eerste maal gereden in ruddervoorde, echt een meevaller, veel offroad, goede bepijling, mooie stop. Een pluim voor de organistatie! tot volgend jaar !
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Verslag van deze TT op mijn website ...

http://www.i-mac.be/blog/?p=1362
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

=D> =D> bedankt mannen , niets op aan te merken
mooi parcours en overal goed te rijden , ik had het slechter verwacht =D> =D> groot off road gehalte , goede bepijling , bevoorradingen zeker ok , voor mij enig nadeel misschien een 60 km voorzien voor de volgende . Van dergelijke parcours mag het voor mij iets meer zijn :lol:
zeker tot de volgende :drunk: :drunk:
grysperre's hebben zich gejeund
Post Reply