Zo 17/10/2010 Overijse
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- mahna-mahna
- Mountainbiker
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
zal er vanaf hangen waar de tocht naartoe trekt. Richting Ottenberg en co, wat glibberig maar dat zal wel meevallen. Zonienwoud, ok, maar het waarschijnlijk verplichte nummertje Nero-route wordt kl*te. Compleet in frennen en altijd modderigDacuba wrote:Da wil ik ook wel eens wetenKRZA wrote:Iemand een idee hoe de omloop ligt na de regenval van deze nacht?
- Live to Ride
- Mountainbiker
Re: @ Wardje @ MC Johan
Post by Live to Ride »
Wardje, ik ga zien hé. Ik ga starten tussen 8 uur en 8.30 uur zoals jij wenst te starten. Ga om 7.30 uur vertrekken regio aalst, als ik daar veel eerder dan half acht toekom zal ik al vertrokken zijn. Ik rij met een Scott Scale 35, zwarte tenue, witte helm en camelbag Mule op de rug. Alle te hopen dat we elkaar daar treffen. Greets Davywardje wrote:ik ga voor de 60 .. k moet er bijna 100km voor rijden , na mooi zomerseizoen lekker uitbollenLive to Ride wrote:Wardje, ga jij voor de 60km of sluit je liever aan bij de 45km? Als het van mij afhangt ga ik voor de 60km....zal wel pijn doen.
na halle / pietrebais / ottignies ...
pijn doen die klimmekes altijd , maar t gevoel achteraf is zalig![]()
ik start rond half 9 ...
tenueke van 3dCadworks / groen wit
nog een paar en we hangen uit de wind