De houtkappers hebben beloofd om vandaag, ten laatste morgen - vrjdag- alles op te ruimen. Wij van de organisatie zullen vrijdagmiddag nog eens langsgaan om indien nodig de weg vrij te maken.
Zoals gemeld geweest is het parcurs zeer goed berijdbaar.
Tot zaterdag
Za 16/10/2010 Melden / Oudenaarde
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- scorpionrider
- Mountainbiker
Post by scorpionrider »
zou toch nog hier en daar een beetje nat kunnen zijn ,tis nu ferm aan het regenen .
geen erg ,komen toch af met enkele wiw ers .
altijd een mooie tocht geweest .
Yep, 't is hier ook goed aan het regenen, zolang het minder dan 5 mm is dan is het nog okee, dat absorbeert de bodem wel.scorpionrider wrote:zou toch nog hier en daar een beetje nat kunnen zijn ,tis nu ferm aan het regenen .
Ik vrees echter dat we richting 10 mm en meer gaan...
- rob-sjogger
- Mountainbiker
- rombaft
- Mountainbiker
- Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0
terug, 40km gedaan (uiteindelijk een kleine 43 blijkbaar met koppenberg incl) .
mooie tocht, al zaten er sommige stroken tussen die er toch wat over waren qua modder. Wie de modder uit de vlaamse ardennen kent, klei/slijk achtig samen met blaadjes en je fiets hangt binnen de korste keren gewoonweg vol.
Bevoorrading wat top, van heel hoog niceau zelfs, soep, isotone drank, graanbars, speculoos, banaan, cake, een of ander vanilestroopje, etc... vanalles in overvloed en op de koop toe een gratis jeneverke voor wie wil.
Al bij al, goed, parcours lag er iets slechter bij dan vorig jaar denk ik.
mooie tocht, al zaten er sommige stroken tussen die er toch wat over waren qua modder. Wie de modder uit de vlaamse ardennen kent, klei/slijk achtig samen met blaadjes en je fiets hangt binnen de korste keren gewoonweg vol.
Bevoorrading wat top, van heel hoog niceau zelfs, soep, isotone drank, graanbars, speculoos, banaan, cake, een of ander vanilestroopje, etc... vanalles in overvloed en op de koop toe een gratis jeneverke voor wie wil.
Al bij al, goed, parcours lag er iets slechter bij dan vorig jaar denk ik.
-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
Ook terug van de 48 km die er bij mij 63 was doordat we inpikten aan de voet van de kluis.
Idd. mooie tocht die door de regen van gisteren en vannacht het nog iets lastiger maakte. Strook net voor de koppenberg (klim van boerderij naar café den Os) was niet echt te doen, ook het 'stenenpad' efkes voet aan grond.
Paterberg werd omzeild (?), Koppenberg zelf was prima te doen en boven wachtte een leuk zonnetje. Toch nog een bui op ons dak in het terugkeren.
Technisch strook Kluis was vrijgemaakt en goed te berijden.
Een extra
voor de bevoorrading. De 2de (voor ons de eerste) was zoals hierboven opgesomd een echt buffet.
Fietske en rijder waren serieus vuil, maar dat hebben we er voor over.
Idd. mooie tocht die door de regen van gisteren en vannacht het nog iets lastiger maakte. Strook net voor de koppenberg (klim van boerderij naar café den Os) was niet echt te doen, ook het 'stenenpad' efkes voet aan grond.
Paterberg werd omzeild (?), Koppenberg zelf was prima te doen en boven wachtte een leuk zonnetje. Toch nog een bui op ons dak in het terugkeren.
Technisch strook Kluis was vrijgemaakt en goed te berijden.
Een extra
Fietske en rijder waren serieus vuil, maar dat hebben we er voor over.
En toch vind ik het jammer dat ze de kluis er insteken. Ik vond het laatste stukje tussen Pater en Melden veel leuker. Er moeten toch nog leuke stukken te vinden zijn richting Maarkedal?
Niettemin, een leuke tocht, goed uitgepijld, meer dan goeie bevoorrading ( de citroenjenever van Braeckman is een aanrader, ik heb me niet aan de andere gewaagd maar deze zullen wel even lekker zijn )
Niettemin, een leuke tocht, goed uitgepijld, meer dan goeie bevoorrading ( de citroenjenever van Braeckman is een aanrader, ik heb me niet aan de andere gewaagd maar deze zullen wel even lekker zijn )
- alexbiker
- Mountainbiker
Vandaag de 48km gedaan, bepijling in orde net zoals de bevoorrading. De douches zijn hier ook altijd goed.
Niks speciaal over het parcour behalve dat ze op deze korte afstand erin slagen om toch heel wat hoogtemeters te overbruggen.
Niet teveel off-road maar met dit weer van de vorige nacht lagen de stukken off-road er zeer vettig bij, verder mocht er voor ons nog meer kluis inzitten.
Tot volgend jaar
Niks speciaal over het parcour behalve dat ze op deze korte afstand erin slagen om toch heel wat hoogtemeters te overbruggen.
Niet teveel off-road maar met dit weer van de vorige nacht lagen de stukken off-road er zeer vettig bij, verder mocht er voor ons nog meer kluis inzitten.
Tot volgend jaar