wel zet uw spaarvarken maar klaar zal er iets insteken voor een schijfkemiester fens wrote:Komt voor de bakker ... one, enter the sandman of andere zullen er zeker bij zijnsteek in uw bosjukebox maar metallica schijfke
sta al te springen van verlangen bounce bounce bounce bounce
Awel wij zijn aan 't sparen voor een garminneken ... dus als ge met velen komt, gaan we u da volgend jaar zeker kunnen zeggenwij komen ook
over hoeveel hm kunnen we beschikken tijdens de toer
tot vrijdag alvast![]()
Ik weet niet of de streek kent maar het is hier vrij heuvelachtig ... ruwweg schat ik toch zeker zo'n 300 hoogtemeters voor 34km.
Vr 15/10/2010 Gooik
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
hopelijk ben ik nog niet te laat om nog een verzoeknr aan te vragen bij miester fens nl. oerend hard van normaal en dan maar hopen dat onderweg alles vlot verloopt en dat den apres-bike niet te lang uitloopt anders zou het wel eens sleeping in my car kunnen worden of gaan we gewoon helemaal door zoals no sleep to broocklyn van jawel the beastie boys, als dat maar goed afloopt???
- MaC'Red
- Mountainbiker
Tes echt een ambiance lieken maar Tom Waes en zen 2 cervezas mag niet ontbreken zekermiester fens wrote:Aha de muziek werd gesmaakt... awel van 't jaar zijn we met 2 (ja ja ik krijg assistentie van den Brizzen ... allez kom 2 many DJ's zal erbij verbleken) en doen we ... verzoeknummerkes!
![]()
Laat hier maar na wat ge wilt horen en wij duiken onze platenbak in of we maken toch zeker een lijstje!:drunk:
DJ Sven and MC Mark
MaC'Red
Vandaag parcours uitgepijld, en voor de twijfelaars: het is fantastisch.
Het ligt er allemaal heel goed berijdbaar en er zijn verschillende stukken bij waar het echt genieten is (start met veldrijdersbrug, enkele stevige beklimmingen, een echt muziekbos met klank- en lichtspectakel,en als toetje een ongeloofelijke doortocht op kesterheide inclusief nieuwe spectaculaire afdaling.). Aan de bevoorrading wacht een uitgebreid buffet met soep, cake, wafels, fruit, sportdrank,cola en...JENEVER. En den après-bike zal ook ni mis zijn.
Het ligt er allemaal heel goed berijdbaar en er zijn verschillende stukken bij waar het echt genieten is (start met veldrijdersbrug, enkele stevige beklimmingen, een echt muziekbos met klank- en lichtspectakel,en als toetje een ongeloofelijke doortocht op kesterheide inclusief nieuwe spectaculaire afdaling.). Aan de bevoorrading wacht een uitgebreid buffet met soep, cake, wafels, fruit, sportdrank,cola en...JENEVER. En den après-bike zal ook ni mis zijn.
Da zijn die gele pijltjes met een reflecterend stukske in't midden...Geert70 wrote:Vandaag parcours uitgepijld, en voor de twijfelaars: het is fantastisch.
Ik heb ze gisteren zien hangen.
Tot vanavond
Ik ben deze middag ook al gepasseerd aan de Kesterberg en heb de pijlkes en de hekken op het fietspad ook al gezien, nog eens een andere kant om de steenweg op te rijden, ik kijk al uit naar vanavond.vienne wrote: Da zijn die gele pijltjes met een reflecterend stukske in't midden...
Ik heb ze gisteren zien hangen.
Tot vanavond
Tot sebiet