Za 16/10/2010 Gullegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
casper
Mountainbiker

Post by casper »

twin143 wrote:vorig jaar deze rit gereden en was zeker de moeite, maar dit jaar helaas niet aanwezig door revalidatie van enkelbreuk
zou graag rijden , maar mag nog niet van de dokter en kine
Jaja, geef maar toe daje nie mag van moeder de vrouw :oops:

Gr,
Casper :-D
xtreem09
Mountainbiker

Post by xtreem09 »

wat is het off-road percentage hier?
+- ongeveer
Donavan
Mountainbiker

Post by Donavan »

blackie wrote:Inderdaad een thuismatch. Ik zal er ook de 55 km rijden.
Zijn het de pijlkes van KWB die we zullen volgen of zijn het Suprabazar pijlkes?

en hoe is het met Freddy?
Hey, wanneer start je?
Grtz
santaromita
Mountainbiker

Post by santaromita »

zaterdag ben ik aanwezig als afgevaardigde van ERIKA'S BAAIKERS uit Klerken , voe de grote toer nateurlik =P~
twin143
Mountainbiker

Post by twin143 »

casper wrote:
twin143 wrote:vorig jaar deze rit gereden en was zeker de moeite, maar dit jaar helaas niet aanwezig door revalidatie van enkelbreuk
zou graag rijden , maar mag nog niet van de dokter en kine
Jaja, geef maar toe daje nie mag van moeder de vrouw :oops:

Gr,
Casper :-D

EN MOET NOG GAAN WERKEN OOK ZATERDAGMORGEN
:( :( :( :( :-? :-? :-? :-?

MAAR EERST VERGADERING VAN DE SPORTVRIENDEN VRIJDAGAVOND :drunk:
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

Donavan wrote:Hey, wanneer start je?
Grtz
Ik vertrek thuis om 8u met Nico. Omstreeks 8u20 zullen we dan samen met enkele anderen vertrekken in Gullegem aan de start. Join us.

@ Freddy, als je meeleest: Veel beterschap !!!
bike1968
Mountainbiker

Post by bike1968 »

Zoals vorig jaar ook van de partij met 5 vio bikers in mijn achtertuin.
Is nu goe aan het regenen .Slaapwel en tot morgen van start om 8.30hr. Greets
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Deze morgen in alle vroegte vertrokken voor de volle 55km.
Bij aankomst had ik er 58 op de teller, maar het was de moeite!! De parcoursbouwers hebben hun beste beentje voorgezet. Een mooi afwisselend en gevarieerd parcours met de nodige stukken off road waar mogelijk was en een stukje baan waar het niet mogelijk was. Veel meer kon er in "onze" streek niet uitgehaald worden van off road stukken en met de hevige regenval van deze nacht was het op vele plekken "lekker" vettig. :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: De bevoorradingen waren gewoon maar ruim voldoende en de bike wash dik in orde. Ik was dus zelfs in mijn achtertuin aangenaam verrast door deze tocht!! Proficiat aan de organisatie en zeker en vast tot volgend jaar!!! =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Aan pechvogel Freddy die bij het verkennen een ongelukkige val maakte en een tijd buiten strijd is, een heel spoedig herstel gewenst!!!!
pomer
Mountainbiker

Post by pomer »

Proficiat aan de organisatie en zeker en vast tot volgend jaar!!!
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Vanmiddag na jaren afwezigheid nog eens hier in Gullegem gestart. Ik herinnerde me wel nog dat dit een gevarieerde tocht was en dat is het nog steeds. Met medesteenbakker Rhumboy vertrokken zo'n 10 minuten na de snelle jongens van de club.

Het was al snel duidelijk dat het een niet te onderschatten parcours zou worden door de regenval van de voorbije dagen. Enkele zware stroken die je al meteen naar de wintertochten brengen. Aan de bevoorrading mijn dierbare zusje tegengekomen die een half uur voor ons vertrokken was en zich aan het afvragen was of ze toch niet beter haar huis gekuist had ... Niet dus want daarna volgde eindelijk een lang stuk mee wind. Enkele heel mooie stukken en Bergelen op het laatste was voor de survivors. Daar we beiden morgen nog rijden en de eerste wintertocht niet te onderschatten is, slechts de 35 gereden. Nog een leuke après met de andere aangekomen steenbakkers.

Wel veel te weinig volk (ietsje maar dan 400) voor deze organisatie die heel veel werk verrichtte voor haar parcours. Misschien aandachtspuntje, bevoorrading was voldoende maar niet meer dan dat. Après in mooie locatie maar met dit weer toch frisjes. Verder niets dan lof voor de Bondstrappers! =D>
Post Reply