Zo 17/10/2010 Averbode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

kevin.vanbael wrote:
patje2 wrote:Kom ook op zaterdag vertrek ook pas om 18.00u het zal er druk worden in den donker
waarschijnlijk een domme vraag van ne beginner maarre... Hoe zit dat met in het donker rijden? Zijn de wijzers dan verlicht? Anders ga je die toch (te) snel missen?? niet?
Stel dat alle pijlen verlicht zouden zijn, dan neem je alvast niet de verkeerde afslag maarre dan nog de ganse weg tussen 2 pijlen in verlichten om de weg te kunnen volgen tot aan de volgende verlichte pijl zal misschien wat teveel gevraagd zijn van de organisatoren . . . ik denk dat je best zorgt voor voldoende verlichting op de fiets zodat je pijlen en de weg in het donker kan zien :wink:
Zoals hieronder bv.
Image
delange
Mountainbiker

Post by delange »

Aan het twijfelen tussen deze toer en die van Overijse. Heeft er iemand ervaring met beide?
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

Ik denk Averbode meer bos maar Overijse heeft wel meer en langere klimmen + spectaculaire afdalingen. Ik zou persoonlijk Overijse kiezen.
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Trekkie 800 wrote:Ik denk Averbode meer bos maar Overijse heeft wel meer en langere klimmen + spectaculaire afdalingen. Ik zou persoonlijk Overijse kiezen.
Heel juist, maar ik ga volgende zondag toch op een toeristisch tempo in Averbode van de omgeving genieten. :wink:
El Shetlando
Mountainbiker

Post by El Shetlando »

kevin.vanbael wrote:
patje2 wrote:Kom ook op zaterdag vertrek ook pas om 18.00u het zal er druk worden in den donker
waarschijnlijk een domme vraag van ne beginner maarre... Hoe zit dat met in het donker rijden? Zijn de wijzers dan verlicht? Anders ga je die toch (te) snel missen?? niet?
Iets sneller rijden dat je voor het donker binnnen bent :lol:
Als je goede verlichting hebt kan je het nog wel zien,de pijlen zullen overal op ongeveer de zelfde hoogte hangen :wink:
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

Ik kom alvast op zaterdag en samen met Bumba Junior proeven van de Kidstoer 8) ... MTB okselaar staat steeds garant voor mooi parkoers en ditto organisatie
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

@ de lange zaterdag hier en zondag overijse is ook een oplossing
wtcfreebiker
Mountainbiker

Post by wtcfreebiker »

de free bikers kessel-lo zullen er ook zijn
La chouffe 77
Mountainbiker

Post by La chouffe 77 »

=D>