Northwave Celsius 2010
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Drie redenen waarom ik overgestapt ben op de Sidi's (Diablo), veter had ik om de maand kapot getrokken, en was zeer lastig om er nieuwe in te steken.
De schroefdraden van het bevestigingsplaatje om uw schoenplaatjes vast te maken waren zeer fragiel.
En schoenen zijn onderaan losgekomen waardoor ze niet meer waterdicht waren.
'k Heb er 2 winters feilloos kunnen mee biken, en halverwege hun derde winterseizoen ben ik overgestapt.
Diablos hebben geen veters, maar zijn duur...
De schroefdraden van het bevestigingsplaatje om uw schoenplaatjes vast te maken waren zeer fragiel.
'k Heb er 2 winters feilloos kunnen mee biken, en halverwege hun derde winterseizoen ben ik overgestapt.
heb dezelfde problemen als jij, dwz de veters.. wat een werk om die te vervangen, en de plaatjes....RigolleM wrote:Drie redenen waarom ik overgestapt ben op de Sidi's (Diablo), veter had ik om de maand kapot getrokken, en was zeer lastig om er nieuwe in te steken.
diablo's? ik ga eens kijken...
- MC Jo
- Mountainbiker
- Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;
Kan je die veters inderdaad laten vervangen? Bij de schoenmaker zeker niet en hij zei me dat dit type veters op de markt niet te verkrijgen zijn.
Mijn veters beginnen nu "open te breken"!! Het wit komt er uit en het slotje glijdt er niet meer over.
't is nu ofwel de slotjes er af halen en de veters op de ouderwetse manier vast knopen ofwel ergens nieuwe veters laten plaatsen ofwel..... nieuwe schoenen kopen. Maar dat laatste is natuurlijk redelijk duur.
Mijn veters beginnen nu "open te breken"!! Het wit komt er uit en het slotje glijdt er niet meer over.
't is nu ofwel de slotjes er af halen en de veters op de ouderwetse manier vast knopen ofwel ergens nieuwe veters laten plaatsen ofwel..... nieuwe schoenen kopen. Maar dat laatste is natuurlijk redelijk duur.