pak maar 3,5maanden, dat beloofden ze me na al 2 maanden gewacht te hebben..... Ik heb dan mijnen Be One besteld (vrijdag avond om 17H30) en den dinsdag was dien al geleverd....
Veel succes met het wachten zou ik zeggen
manitou voorvorken
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Justin
- Mountainbiker
- Location: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004
Re: Manitou lock-out
Tof gevonden.
Maar ik stel me toch een vraag : als je bovenaan dat omgeplooide stukje spaak "verdraait", verdraait dat rode knopje dan evenredig ?
Of heb je enkel de keuze tussen "inschakelen" en "uitschakelen" ?
Maar ik stel me toch een vraag : als je bovenaan dat omgeplooide stukje spaak "verdraait", verdraait dat rode knopje dan evenredig ?
Een lock-out heeft toch enkel de standen ingeschakeld en uitgeschakeld?Justin wrote: Maar ik stel me toch een vraag : als je bovenaan dat omgeplooide stukje spaak "verdraait", verdraait dat rode knopje dan evenredig ?
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
De Lock out van rock shox regelt ook de demping, kunt ge traploos verstellen van compleet los tot volledig gedempt.
- Justin
- Mountainbiker
- Location: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004
De eerste halve slag is inderdaad in- of uitschakelen.Yakke wrote:...Een lock-out heeft toch enkel de standen ingeschakeld en uitgeschakeld?
Met de laatste halve slag kan je het "dempingsniveau" instellen.
Althans bij een Skareb Comp...
- Schijfrem
- Mountainbiker
3 maanden ..... ???????janman wrote: Ik denk dat je wel een beetje probleme gaat hebben met een fiets vast te krijgen. Cube is slachtoffer van zijn succes en kan de vraag niet meer baas. Zo was het toch in April. Ik vrees ervoor maar je gaat er mss toch ook wel een maand of 3 op moeten wachten.
Gelukkig hebben ze in diene winkel ook Specialized. Ook goei velokes. We zullen wel zien wat het wordt.
Enfin soit !
Manitou Skareb Comp
Heeft er iemand ervaring met de Manitou Skareb Comp voorvork?
Ik ben van plan de cube ltd 4 te kopen, waar deze opzit, maar nu lees ik op www.mtbr.com dat bij verschillende mensen deze vork gewoon breekt.... help! :)
Ik ben van plan de cube ltd 4 te kopen, waar deze opzit, maar nu lees ik op www.mtbr.com dat bij verschillende mensen deze vork gewoon breekt.... help! :)
Als je vette drops gaat doen met een ventje van 95 kg erop gaat ie natuurlijk breken. Voor het goeie XC werk voldoet hij naar mijn menig (als je evenwel een comp met Lock out hebt) Nadeel is dat de stijfheid niet jedat is maar dat heb je nou bijna bij elke vork rond of onder de 1.5kg. Maar voor de rest werkt ie goed