goede verkoopstunt om de duurdere artic eerder te laten verschijnen!MC Tim wrote:Is een iets 'warmere'-versie van de gewone Celsius.freezy wrote:Is dat iets nieuw die Arctic?
De Artic is nu al uit, de gewone binnen een paar weken. Ik weet niet of er een prijsverschil is. De Artic kost 149,90 euro.
Northwave Celsius 2010
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Da's geen stunt maar marketing, eerst een dure die maximaal 1 EUR meerkost met zich meebrengt voor 20% duurder verkopen en dan pas de "goedkopere" aan de man brengen, zo doe je het om poen binnen te rijven.
Kijk naar autoconstructeurs veelal eerst de duurdere lees zwaardere motoren en tegen het einde van de introdcutie krijgt ge de "green" verantwoorde motoren.
Welcome to the world of money, enjoy while your card lasts.
Kijk naar autoconstructeurs veelal eerst de duurdere lees zwaardere motoren en tegen het einde van de introdcutie krijgt ge de "green" verantwoorde motoren.
Welcome to the world of money, enjoy while your card lasts.
- MC Jo
- Mountainbiker
- Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;
Werk je bij Fashion for cycling misschien?Sophie17 wrote:We hebben ze alle drie staan de NW,SIDI's en SHIMANO winterschoenen.
Zo ja, gaan de celsiusen niet goedkoper komen? Verleden jaar (of misschien al 2 jaar geleden) was er in Geraardsbergen een actie : de celsius voor 60 Euro!!!! Ik hoop dat nog eens mee te maken!!!
- MaC'Red
- Mountainbiker
nee Jo ze werkt in het filiaal van VE te DadizeleMC Jo wrote:Werk je bij Fashion for cycling misschien?Sophie17 wrote:We hebben ze alle drie staan de NW,SIDI's en SHIMANO winterschoenen.
Zo ja, gaan de celsiusen niet goedkoper komen? Verleden jaar (of misschien al 2 jaar geleden) was er in Geraardsbergen een actie : de celsius voor 60 Euro!!!! Ik hoop dat nog eens mee te maken!!!
MaC'Red