Of je nu een Edge 705 of 800 zou aanschaffen zal de hartslagmeter en cadans/snelheidssensor blijven werken. Deze werken ook op mijn Edge 500 en Oregon 400tde skerpen wrote: 'k zit nu met de volgende vraag : Als ik nu een nieuwe koop, passen m'n oude hartslagmeter en cadansteller daar dan op of moet ik terug de bundel kopen met de hele rimram ?
Garmin edge 605-705
Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
- RUSH 2RR9
- Mountainbiker
Hallo ,
een vraagje voor de kenners,vroeger sloot ik mijn edge 705 aan en deed ik ontvangen van ... toen kwam mijn laatst gereden rit erbij en stonden alle vorige gereden ritten erop(pc)GESCHIEDENIS.
Na een computer crash heb ik een nieuwe harde schijf en zeg hij steeds nieuwe gebruiker (paswoord) ok dan ontvangen van ... en zie ik de rit van mijn edge .Dan wis ik de ritten op mijn edge maar als ik de pc afsluit en terug opstart is gans mijn geschiedenis terug leeg!!!!!!!!!!!!!!!!Graag iemand die mij kan helpen, want vroeger kon ik dus gans mijn seizoen zien en evalueren en nu ben ik dus steeds alles kwijt...
een vraagje voor de kenners,vroeger sloot ik mijn edge 705 aan en deed ik ontvangen van ... toen kwam mijn laatst gereden rit erbij en stonden alle vorige gereden ritten erop(pc)GESCHIEDENIS.
Na een computer crash heb ik een nieuwe harde schijf en zeg hij steeds nieuwe gebruiker (paswoord) ok dan ontvangen van ... en zie ik de rit van mijn edge .Dan wis ik de ritten op mijn edge maar als ik de pc afsluit en terug opstart is gans mijn geschiedenis terug leeg!!!!!!!!!!!!!!!!Graag iemand die mij kan helpen, want vroeger kon ik dus gans mijn seizoen zien en evalueren en nu ben ik dus steeds alles kwijt...
- MaC'Red
- Mountainbiker
even laten rusten en nadien nog es proberen, ik heb het ook al enkele keren voor gehad, eens een update gedaan en al es de software terug geherinstalleerd en soms heb ik het nog es.El Baelos wrote:Die Edge begint mijn kl*ten uit te hangen.
Ik wou net m'n ritten van de Roc d'Azur uploaden naar Garmin Connect.
Alles is vastgelopen op 72%.
Ik heb de gps dan uitgezet door lang de powerknop in te duwen, maar nu wil hij niet meer aan.
Ook als ik hem aan de pc koppel doet hij niks meer...
MaC'Red
uw gereden rit (koers) binnenhalen op trainingcenterEl Baelos wrote:Gelukt door de geheugenkaart er uit te halen...
Mijn GPS60CSx is toch stabieler, me dunkt.
Anyway, nieuwe vraag.
Ik ben één dag m'n teller vergeten te resetten.
Kan ik een track splitsen in Garmin Connect?
daar exporteren naar een gpx file
in mapsource de gpx file openen en de track knippen
nadien manueel oploaden naar garminconnect
- Falco Peregrinus
- Mountainbiker
Post by Falco Peregrinus »
Heb m'n edge 705 nu net en na het rijden van de eerste rit hier beginnersvragen:
1. Heb de VTT van Middelkerke gereden en heb een hoogteverschil aan de start (en tevens finish) van maar liefst 80 meter (357 m klimmen en 417 dalen). Dit is onmogelijk aangezien start en einde dezelfde locatie zijn. Hoe kan dit verholpen worden?
2. Ik had vooraf de rit ingeladen via GPX en zichtbaar gemaakt op de kaart met de bedoeling de te volgen weg op m'n scherm te kunnen volgen (zonder begeleiding). Bij het starten van de timer was deze rit niet meer zichtbaar. Is dit normaal? Kan dit verholpen worden zodat een ingeladen rit zichtbaar is terwijl de timer loopt en de GPS de locatie dus registreert?
3. De Edge 705 heeft een ingebouwde batterij. Om de levensduur van batterijen zo lang mogelijk te houden worden ze best niet teveel opgeladen. Elke keer de Edge geconnecteerd wordt met de PC via USB wordt de batterij opgeladen, toch? Kan dit verholpen worden?
Thx
1. Heb de VTT van Middelkerke gereden en heb een hoogteverschil aan de start (en tevens finish) van maar liefst 80 meter (357 m klimmen en 417 dalen). Dit is onmogelijk aangezien start en einde dezelfde locatie zijn. Hoe kan dit verholpen worden?
2. Ik had vooraf de rit ingeladen via GPX en zichtbaar gemaakt op de kaart met de bedoeling de te volgen weg op m'n scherm te kunnen volgen (zonder begeleiding). Bij het starten van de timer was deze rit niet meer zichtbaar. Is dit normaal? Kan dit verholpen worden zodat een ingeladen rit zichtbaar is terwijl de timer loopt en de GPS de locatie dus registreert?
3. De Edge 705 heeft een ingebouwde batterij. Om de levensduur van batterijen zo lang mogelijk te houden worden ze best niet teveel opgeladen. Elke keer de Edge geconnecteerd wordt met de PC via USB wordt de batterij opgeladen, toch? Kan dit verholpen worden?
Thx
- Falco Peregrinus
- Mountainbiker
Post by Falco Peregrinus »
Hey thx!RigolleM wrote:1. GPS wat vroeger aanleggen en hem laten kalibreren, na een tijdje gaat de hoogte zich aanpassen.
2. Keer eens een paar pagina's terug, staat zeker uitgebreid uitgelegd hoe je met een Edge 705 en kaart moet navigeren. Toon kaart of rijden van een koers zijn de mogelijkheden.
Iemand nog input over de batterij?