Za 09/10/2010 Ieper

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Kjubie
Mountainbiker

Post by Kjubie »

Voor allen die houden van pittige hellingen en afdalingen is dit een echte aanrader! De streek leent zich hier uiteraard perfect voor. Dit was van de eerste tot de laatste kilometer (ik had er geen 65 maar bijna 70...) genieten en/of afzien.
Ook de organisatie was perfect! Voldoende parkeerplaats, vriendelijke mensen aan de inschrijving en bevoorradingen, prima uitpijling, mooi parcours, een uitgebreid buffet aan de bevoorradingen, ... .
Ik ben pas om 11u vertrokken en heb dus in het zonnetje kunnen genieten van deze prachtige streek. En op mijn eigen tempo kunnen rijden: geen hardrijders die je opjagen noch traagrijders die je ophouden. De eerste 18km zelfs niemand tegengekomen! Daarna tot de tweede bevoorrading met iemand meegereden om dan de lus naar de Catsberg weer solo af te werken.
Af en toe een monument met enkele oorlogsgraven tegengekomen wat me ook wel even deed nadenken over wat er zich hier 100 jaar terug heeft afgespeeld.
Atrebates
Mountainbiker

Post by Atrebates »

:-D Het prachtige weer en mijn lievelingsstreek met daarenboven een uniek parcours, wat wens je nog meer als MTBker???!!!De lus naar de Cats leuk hoor, allez alles drop en draan; PROFICIAT EN WEEROM TOT VOLGEND JAAR; bepaalde stukken met =D> slecht weer het zou niet van de poes zijn!!! =D>
ploppertje
Mountainbiker

Post by ploppertje »

Gisteren ben ik ook naar Ieper afgekomen. Deze tocht verdient al zijn punten en dit op alle gebied. Het was de eerste maal dat ik in Ieper reed, maar het zal zeker niet de laatste zijn. Mijn beentjes zijn nog wat vermoeid, maar dat zal aan mijn conditie liggen! Zeer mooie tocht en zeer goede en vriendelijke organisatie!!!
bumble bee
Mountainbiker

Post by bumble bee »

De Kemmel is plat gereden met al die dikke banden. Voor volgend jaar zullen de parcoursbouwers een andere heuvel moeten zoeken. Waarvoor oprechte excuses ;)

Genoten van de zon, parcours, kortom perfecte dag...
cube(less)
Mountainbiker

Post by cube(less) »

Voor de eerste maal deelgenomen aan deze tocht, rond 12u45 gestart en in een lekker weertje kunnen rijden 8) 8) 8) .
Inschrijving liep door het startuur bijgevolg heel vlot en we konden vlug de fiets op. :-) :-)
Onderweg nog enkel nieuwe bikers leren kennen :lol: en genoten van de streek tijdens het rijden,parcours lag er overal goed berijdbaar bij vond ik, bevoorrading was dik in orde =D> =D> en denk dat we daar trouwens ergens op de foto's zullen staan want die waren ze juist aan het nemen.
Na de rit de spanning of we prijs hadden met de tombola :bounce: maar was niets maar toch nog verassingspakketje en op het gemak nog ne kapittel gedronken en die smaakte
Kortom ik kom zeker volgend jaar terug schrijf dat maar al op. :-D :-D
den johny
Mountainbiker

Post by den johny »

Hi cube(less)

waar werden jullie gefotografeerd, op de boerderij (Nr1) of in Westouter Nr 2.
welke truitjes ?
stuur me je email adres naar , johny.dewaele@rwg-kamatics.com dan kijken we de foto's eens na.

den Johny
wilddog
Mountainbiker

Post by wilddog »

Ondertussen staan de foto's op onze website !
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Ik kom graag in deze streek en doe dit regelmatig .
Deze rit wist mij te verrassen .Ik rij al jaren deze tocht en hoewel ik de eerste rit al goed vond zie ik deze ieder jaar positief evolueren .
De extra kilometers is een goede zet geweest (al was het maar om eens mijn tong op het stuur te zien hangen).
Ik was verrast van mijn prestatie met 21 AVG .

Mercie aan allen .
den johny
Mountainbiker

Post by den johny »

Hallo pompierke,

met je 21 Average moet ik aannemen dat je naast pompieren nog aardig wat tijd hebt om te biken en de conditie hoog te houden.

op pompiers met een dergelijke conditie rekenen we graag !
bedankt voor je gewaardeerde evaluatie/reactie.

den Johny
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

genoten van de rit maat soms vroeg ik me af waarom hier niet offroad zoals aan het kerkhof op kemmelberg naar beneden, ik vermoed dat het te maken heeft met toestemmingen?
Post Reply