Zo 10/10/2010 Erpe-Mere

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Philmil
Mountainbiker

Post by Philmil »

native instinct wrote:
el stevo wrote:hehe. haaike mag volgend jaar dat stukje uitpijlen dan :bounce:
Haaike heeft wel gelijk.
Ik gebruik dit parcours ook om mijn techniek bij te schaven en er is inderdaad veel meer uit Steenberg te halen #-o
En er kan altijd zoals aangehaald door haaike een mogelijkheid ingelast worden makkelijk of moeilijk.
Verder goed geamuseerd.
Ben just nieuwsgierig of de mensen uit de West Vloanders zich goeg geamuseerd hebben ?
Spijtig genoeg zijn de mensen uit de West Vloanders, allé wat mezelf dan toch betreft, niet aan de start gekomen. #-o

Door de verdeelde commentaren dan toch maar beslist om hier in de Vloanders een duurtraining af te werken ipv deze TT :oops:

Misschien tot volgend jaar :wink:
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

Met 2maten de 55km gedaan was niet slecht maar vorig jaar met de blubber was het leuker

Maar ik klaag niet hoor ,Alles OK en weer tevreden na een nuttige zondagmorgen op de mtb met mooi zonneke
Epic-haas
Mountainbiker

Post by Epic-haas »

Na 3 weken stil gelegen te hebben toch maar de 42km gekozen om er weer wat in te komen.
Mooi parcours, ideaal om weer in vorm te geraken.
De laatste 5km begon ik het wel fameus te voelen en was ik dan ook blij dat ik zonder mij te hebben moeten forceren de streep gehaald heb.
Op naar de volgende!
wawa
Mountainbiker

Post by wawa »

Proficiat aan de inrichters van deze VTT! Je merkt dat het 'kenners' zijn en alles uit de streek halen. Heel mooi geavarieerd parcours. Doe zo verder.
Heb je al meer nieuws over de VTT'er die is moeten afgevoerd? Dat zag er ernstig uit. Hopelijk valt het mee...!
native instinct
Mountainbiker

Post by native instinct »

J.E. wrote:
native instinct wrote:
Haaike heeft wel gelijk.
Ik gebruik dit parcours ook om mijn techniek bij te schaven en er is inderdaad veel meer uit Steenberg te halen #-o
En er kan altijd zoals aangehaald door haaike een mogelijkheid ingelast worden makkelijk of moeilijk.
Verder goed geamuseerd.
Ben just nieuwsgierig of de mensen uit de West Vloanders zich goeg geamuseerd hebben ?
Als ge die baantjes eens wilt tonen, kom 'k eens af! Image
You name it :wink:
Deefke
Mountainbiker

Post by Deefke »

native instinct wrote:

Ik ben van Loppem ( Brugge) afgekomen voor de 55 km en heb mij goed geamusseerd. Dit is het type parcours dat ik graag heb, veel offroad, een beetje hoogtemeters, niet overdreven en alles goed berijdbaar. Ik was zelfs teleurgesteld dat ik terug aan de finisch stond. Het mocht nog iets langer geduurd hebben.
Voor mij mogen er eventueel ook iets meer technische stukken inzitten zoals Haaike aanhaald.
Bedankt aan de organisatie en tot volgend jaar.
Post Reply