Wie gaat er?
Wat te verwachten?
Overnachtingsmogelijkheden?
Waar vind ik starterslijst terug?Ingeschreven en betaalc maar geen reactie....
Sankt Wendel 2 oktober 2004
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Re: Sankt Wendel 2 oktober 2004
Ben ook ingeschreven ( of wa dacht ge )Shorty wrote:Wie gaat er?
Wat te verwachten?
Overnachtingsmogelijkheden?
Waar vind ik starterslijst terug?Ingeschreven en betaalc maar geen reactie....
denk da ik met de tent ga , maar ben nog nie zeker
Ge krijgt een mail of brief 3 weken voor de start met info enz...
Euum hoeveel heb ge betaald eigelijk , ik zie 2 bedragen 25€ en 35€ , welke is de juiste .
Tot in St- Wendel
in de verhalen van op de www.forestbikers.be staat wel wat info over st wendel. mooie tocht, eerste 75km zijn de zwaarste, wat langere klimmekes dan dardennen, veel 90 of meer graden bochten. fijne organisatie, vrij kamperen in de buurt van de start, je kan de avond op voorhand nog inschrijven, pastaparty voor en na de race, gewoon een machtige marathon...
ikke ga niet, want de donderdag erna is er de marathon van de roc dazur...
- Thorgal
- Mountainbiker
- Location: Radon ZR4, XT, Magura Marta, Manitou R7, 240S/XR4.1d
eugene, vraagje, ben je daar zeker van? Is dat dit jaar ook nog zo? Sankt Wendel is op 257km van m'n deur (volgens routeplanner toch) en heb wel interesse voor den deze.eugene wrote: je kan de avond op voorhand nog inschrijven
Omdat ik graag de weersomstandigheden (zeker in oktober) afwacht, vind ik dit (inschrijven op de laatste moment) belangrijk. Ik betaal graag wat meer als ik de dag zelf, of de laatste dag(en) kan inschrijven.
Ik heb hun site al enkele keren doorgenomen, maar kan dit er toch niet op vinden.
In het programma staat voor vrijdags dit:
Freitag, 01, Oktober:
16.00 - 20.00 Uhr Startnummernausgabe
ab 19.30 Uhr Pasta Party mit Showprogramm
Ik kan me redelijk goed behelpen in "die Deutsche Sprache" maar ben géén Germanist (nee, eerder deutsch mit haren darauf), wat bedoelen ze met het volgende zinnetje op het aanmeldingsformulier: Nach Erreichen des Teilnehmerlimits von 2.500, bzw. am 1.9.2004 Nachmeldungen bedingt möglich.
Deelnemerlimiet van 2500 ok, maar die 1.9.2004?????????? Tot wanneer kan je inschrijven?
tja , zal zwaar worden , goe recupereren zal nodig zijn om op de roc iets te presteren .eugene wrote:in de verhalen van op de www.forestbikers.be staat wel wat info over st wendel. mooie tocht, eerste 75km zijn de zwaarste, wat langere klimmekes dan dardennen, veel 90 of meer graden bochten. fijne organisatie, vrij kamperen in de buurt van de start, je kan de avond op voorhand nog inschrijven, pastaparty voor en na de race, gewoon een machtige marathon...