Zo 10/10/2010 Lummen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Janick H.
Mountainbiker

Post by Janick H. »

prachtige tocht met veel single-tracks zoals we het allemaal graag hebben :P

Puike organisatie, niets op aan te merken.

Van Zonhoven gekomen met de fiets, de 42 gedaan maar de rit huiswaarts ging toch moeizaam, misschien iets teveel...73,5 KM #-o
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

volgens de kommentaren was het hier dik in orde
maar vandaag gekozen voor tremelo (e deze viel wa tegen)
misschien tot de volgende
Jannes
Mountainbiker

Post by Jannes »

Aan de organisatoren: ik heb mijn helm met mouwstukken en handschoenen laten liggen op de parking in een weide even verder dan de inschrijvingen. Is die al gevonden ? GSM 0476/481506
Janske
Mountainbiker

Post by Janske »

Jannes wrote:Aan de organisatoren: ik heb mijn helm met mouwstukken en handschoenen laten liggen op de parking in een weide even verder dan de inschrijvingen. Is die al gevonden ? GSM 0476/481506
Op de parkings verder dan deze vlak rond het vertrek komen wij na de tocht niet meer. Waar wasdie weide juist? Dan zal ik er eens langs rijden.
Jannes
Mountainbiker

Post by Jannes »

Het was aan dezelfde kant van de inschrijving maar dan ongeveer 150 meter verder. Als ge de weide binnenkomt, moet de helm links tegen de afsluiting , dus aan de straatkant liggen.
Jannes
Mountainbiker

Post by Jannes »

Janske wrote:
Jannes wrote:Aan de organisatoren: ik heb mijn helm met mouwstukken en handschoenen laten liggen op de parking in een weide even verder dan de inschrijvingen. Is die al gevonden ? GSM 0476/481506
Op de parkings verder dan deze vlak rond het vertrek komen wij na de tocht niet meer. Waar wasdie weide juist? Dan zal ik er eens langs rijden.
Ben er zelf naartoe gereden, heb hem gevonden. toch bedankt !
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

Jannes doet een Geeceetje ;)
anton
Mountainbiker

Post by anton »

het was mooie herfstdag 8) we hebben 4okm gedaan het was mooi parcour met mooie singeltrack's de organisatie was goed =D> =D> =D>
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

Mooie tocht en prima organisatie.
Alleen bleef ik met een wrang gevoel zitten, tijdens de grote lus was er een klopjacht bezig, precies of wij als wilddrijvers voor de jagers fungeerden.
Marc Vde
Mountainbiker
Location: Merida Big9 7000 / Rocky Mountain Thunderbold 750MSL / Colnago Ace

Post by Marc Vde »

P04260 wrote:
Van Zonhoven gekomen met de fiets, de 42 gedaan maar de rit huiswaarts ging toch moeizaam, misschien iets teveel...73,5 KM #-o
Inderdaad, dat heb ik ook gemerkt, Zonhoven - prachtige top tocht =D> van 62 km - terug naar Zonhoven met een strakke NO - wind op kop. En die wind had ik niet meegerekend.
Post Reply