Klopt wel, vind het ook niet echt top. Hoeft voor mij niet, ik blokkeer mijn vork toch nauwelijks. Had er ook liever de carbon pbr in gehad maar zou wel eens heel lang wachten zijn.radical wrote:Misty wrote:
Lijkt me hier wel een hoop leiding voor zo'n korte afstand...
2011 Scalpel 2
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Bij gebrek aan een trekweegschaal heb ik de personenweegschaal maar genomen. Zo hebben we toch al een idee van het gewicht. Is dus wel maar tot op 100 gr nauwkeurig.
Met fiets op de schouder
[img][img]http://img844.imageshack.us/img844/4250/pict0023e.jpg[/img]
Uploaded with ImageShack.us[/img]
En zonder fiets.... zien jullie ineens hoe afgetraind ik ben !!!
[img][img]http://img229.imageshack.us/img229/7707/pict0024mc.jpg[/img]
Dus, als ik goed kan tellen, zal het rond de 10.5 kg zijn. Zou hem toch graag aan 10 kg krijgen, dus zal nog wat moeten aanpassen.
Met fiets op de schouder
[img][img]http://img844.imageshack.us/img844/4250/pict0023e.jpg[/img]
En zonder fiets.... zien jullie ineens hoe afgetraind ik ben !!!
[img][img]http://img229.imageshack.us/img229/7707/pict0024mc.jpg[/img]
Dus, als ik goed kan tellen, zal het rond de 10.5 kg zijn. Zou hem toch graag aan 10 kg krijgen, dus zal nog wat moeten aanpassen.
- Fish
- Mountainbiker
Proficiat Jakke ! Prachtige bike.
Zoals afgesproken laat je mij binnen 2 jaar maar weten als je hem verkoopt.
Ondertussen alles picobello in orde met jouw Epic. Hij heeft er ondertussen al 4 dagen Lago di Garda opzitten.
Ik heb hem afgemonteerd met een mix van jouw en mijn onderdelen. Binnenkort zet ik hem ook eens in de showroom.
Ondertussen alles picobello in orde met jouw Epic. Hij heeft er ondertussen al 4 dagen Lago di Garda opzitten.
Ik heb hem afgemonteerd met een mix van jouw en mijn onderdelen. Binnenkort zet ik hem ook eens in de showroom.
Ja, ben wel eens benieuwd wat je er allemaal aan veranderd hebt. En op welk gewicht je uitkomt. Niet dat dat voor mij zo belangrijk is maar op het eerst gevoel lijkt de scalpel toch wat lichter.Fish wrote:Proficiat Jakke ! Prachtige bike.
Wou hem voor de verkoop nog eens wegen maar alles is zo vlug gegaan dat ik het vergeten ben.
Aja, welke wielen heb je dan besteld ? De remmen zou ik ook nog durven vervangen door Hope's. Heb gezien dat bij hope de remhendels ver van het stuur staan, vind dat die van avid nie ver genoeg staan.marb wrote:De mijne is ook van vorige week binnen nu nog wachten op de remmen en wielen want die heb ik laten upgraden
Veel geluk met de jouwe maar dat zal wel niet mankeren zeker
Remmen worden de marta magnesiums 160-140Jakke1 wrote:Aja, welke wielen heb je dan besteld ? De remmen zou ik ook nog durven vervangen door Hope's. Heb gezien dat bij hope de remhendels ver van het stuur staan, vind dat die van avid nie ver genoeg staan.marb wrote:De mijne is ook van vorige week binnen nu nog wachten op de remmen en wielen want die heb ik laten upgraden
Veel geluk met de jouwe maar dat zal wel niet mankeren zeker
Wielen worden 240s met cx-ray spaken en crest velgen...
in totaal ±300gr verlies
Weet jij toevallig het juiste gewicht van uw wielen?
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Heb je toevallig ergens de witte met groene Marta Magnesium's gevonden zoals ze OEM op de nieuwe Cannondale's staan?marb wrote: Remmen worden de marta magnesiums 160-140