Zo 10/10/2010 Lummen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
gice
Mountainbiker

Post by gice »

Ik heb juist de lus van de 62 km gedaan.Ik denk dat er ne flauwe plezante aan het werk is geweest.Meerdere pijlen werden omgedraaid.Ik ben van Lummen en ik ken het parcour tamelijk goed.Ik heb dan ook op eigen initiatief een 5 tal pijlen terug herhangen.Op plaatsen aan een T hangt ene pijl naar rechts,en ene naar links.Er lagen ook boomstammetjes en takken op de route en zelfs op een gevaarlijke plaats .Ik zou aan radfen om morgen te verwittigen dat bij twijfel men moet kijken naar de strepen op de grond.Neem dit NIET op als kritiek.Deze tocht heeft voor mij al jaren een hoge score.
Dosha
Mountainbiker

Post by Dosha »

Wij zijn van de partij morgen voor de 62..
Bulls Eye
Mountainbiker

Post by Bulls Eye »

De muggenbergse stoempers zijn ook met een delegatie van de partij! Prachtig weertje om na het mtb een heerlijke donkere tot ons te nemen op het terrasje!!!! :P :P Daar doen we het toch voor hé? Tot morgen
jol
Mountainbiker

Post by jol »

gice wrote:Ik heb juist de lus van de 62 km gedaan.Ik denk dat er ne flauwe plezante aan het werk is geweest.Meerdere pijlen werden omgedraaid.Ik ben van Lummen en ik ken het parcour tamelijk goed.Ik heb dan ook op eigen initiatief een 5 tal pijlen terug herhangen.Op plaatsen aan een T hangt ene pijl naar rechts,en ene naar links.Er lagen ook boomstammetjes en takken op de route en zelfs op een gevaarlijke plaats .Ik zou aan radfen om morgen te verwittigen dat bij twijfel men moet kijken naar de strepen op de grond.Neem dit NIET op als kritiek.Deze tocht heeft voor mij al jaren een hoge score.
Morgen vroeg gaan we met 5 mannen de volledige tocht nog kontroleren, dus alles komt toch in kanne en kruiken.
cube biker ;-)
Mountainbiker

Post by cube biker ;-) »

jol wrote:
gice wrote:Ik heb juist de lus van de 62 km gedaan.Ik denk dat er ne flauwe plezante aan het werk is geweest.Meerdere pijlen werden omgedraaid.Ik ben van Lummen en ik ken het parcour tamelijk goed.Ik heb dan ook op eigen initiatief een 5 tal pijlen terug herhangen.Op plaatsen aan een T hangt ene pijl naar rechts,en ene naar links.Er lagen ook boomstammetjes en takken op de route en zelfs op een gevaarlijke plaats .Ik zou aan radfen om morgen te verwittigen dat bij twijfel men moet kijken naar de strepen op de grond.Neem dit NIET op als kritiek.Deze tocht heeft voor mij al jaren een hoge score.
Morgen vroeg gaan we met 5 mannen de volledige tocht nog kontroleren, dus alles komt toch in kanne en kruiken.
Gisteren in Helchteren ook een paar vandalen pijltjes verwijderd en omgedraaid #-o bezorgd de organisatie alleen maar extra werk, als we van die mannekes tegenkomen zullen we ze met een elastiekske aan de boom vasthangen :-D
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Ik kom dadelijk ook met de fiets naar daar en de 40km en terug naar huis.
Peter_cycling
Mountainbiker

Post by Peter_cycling »

net thuis van een leuke tocht daar in het Lummense

http://connect.garmin.com/activity/52374408

vanuit Genk vertrokken, tocht van 40 (38) gedaan, en terug naar huis... had er 88 op de teller... heel veel volk, superorganisatie, superbewegwijzering, lekkere soep!
Het weer was natuurlijk ook een leuke extra, volgend jaar zeker nog eens terugkomen.
1 keer neergegaan op da brugske, wat blijkbaar toch glad was ondanks het droge weer :)

Split 2 op garmin connect is de effectieve rit voor degene die nog es willen zien waarda we gezeten hebben

grtz,
Peter
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

Voila,

dit hebben we ook weer gehad!!
Na het spijtige ongeval van mijn vriendin vorige week in langdorp(gebroken enkel) was ik van morgen alleen toegekomen in Lummen.

Was ik blij dat ik mijn beenwarmers nog aan gedaan had deze morgen, want het was verdikke toch nog kou hoor!
Rond 8u35 ergens, vertrokken met de hele bende van de United Bikers.
En we mochten ons onmiddellijk al op een singletrack gooien. En wat onmiddellijk ook de toon zette voor de rest van de morgen.
Ik heb echt een pracht parcours ervaren vandaag, goeie bepijling & lekker bevoorrading. En dit in combinatie met het weer, zalig gewoon.
Had onderweg ook ergens nog pech met de achterband, maar dankzij een collega van de club, hebben we het in no time kunnen fixen, waarvoor dank nogmaals!

Een punt van kritiek:
2 à 3 plaatsen waar we de autoweg moesten oversteken was toch zeer gevaarlijk. Ik heb op al deze punten auto's als bikers serieus in de remmen zien gaan met, gelukkig, geen ernstige gevolgen. Zeker te verbeteren naar volgend jaar!

Maar voor de rest, SUPER tocht!
Dosha
Mountainbiker

Post by Dosha »

Super mooie tocht, alles perfect, tot volgend jaar..
Rec
Mountainbiker

Post by Rec »

Mooie tocht, al vond ik de 62km lus wat saai. Meeste was asfalt en wa onverharde verbindingswegen :(
Maar op de 40km zaten toch weer een aantal mooie singletracks.
Post Reply