Zo 10/10/2010 Millegem / Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
CyclingDream
Mountainbiker

Post by CyclingDream »

Ik neem het parcours van de 80 Km op met men Gps !

Achteraf kunnen de deelnemers van de 80 Km route kijken hoe ze gefietst hebben !

-> www.gpscyclingtour.be [-o<
Biker23
Mountainbiker

Post by Biker23 »

Spijtig maar ben er zelf niet geraakt. Mijn maten waren wel van de partij en zeiden dat het goed was.
kevx
Mountainbiker

Post by kevx »

Ben er geweest maar ik heb toch wat opmerkingen :oops:

Het begon al bij het binnenrijden van de school, we hebben toch efkes moeten zoeken voor we aan de inschrijvingsstand waren :wink:

Ben een 3tal keer verkeerd gereden en ik was niet de enige, heb er een paar rechtsomkeer zien maken.

Heb de 40km gedaan en zelfs de bevoorrading niet tegengekomen?? Ik zou niet weten waar ik verkeerd ben gereden...(dit was een dikke tegenvaller, had geen eten bij en 1 bus water)
Soms ook lange rechte stukken met dan ineens een haakse bocht het bos in. Er hing dan 1 pijltje net voor die haakse bocht. Als je tegen 15 rijd kan je dit miss op tijd zien maar tegen een 25-30 rij je er zo voorbij of je bent al te laat om te remmen...

Voor de rest was het een heel mooie tocht. Ben toch blij dat ik geweest ben.
iddi
Mountainbiker

Post by iddi »

gewoon super, de mindere bepijling kon de pret niet drukken! Zelden zo veel in 't bos gezeten bij een toertocht... =D>
slapende biker
Mountainbiker

Post by slapende biker »

Geslaagde voormiddag , 60 km plezier ( vooral voor eerste bevoorrading ) .
Prachtige TT , veel in de bossen aant crossen geweest .

Bepijling was OK .
Ook 1 x getwijfeld , maar hier hadden volgens mij kinderen die in de buurt rond liepen pijlen weggenomen .
Onderweg meermaals personen van de organisatie tegengekomen om pijlen bij te hangen .

Hopelijk kunnen we volgende week in Dessel ook genieten van zo'n pracht parcour , al twijfel ik daar niet aan . ( de organisatie kennende ) .
hanske636
Mountainbiker

Post by hanske636 »

Ik heb de 60 gedaan.
Leuke tocht met, zoals reeds gezegd, toffe stukken bos.
't Is altijd leuk fietsen in de streek.

Bepijling na de splitsing van de 60km mocht op sommige plaatsen wel wat beter.
Voor de splitsing waren de pijlen veel talrijker.
kokomo
Mountainbiker

Post by kokomo »

vandaag de toerrit van Millegem gereden samen met onze allerbeste RENE
Alles was gewoon perfekt met een goed tempo ale pijltjes gezien.Ook de bevoorrading tegen gekomen. Dus bedankt voor de prachtige rit een sterrenrit :-D =D> =D> =D>
Zoetemelk
Mountainbiker

Post by Zoetemelk »

Dag allemaal

Bedankt aan alle mtb's om in millegem te komen rijden .
Jullie waren weeral met een 1400 tal vertrekkers .
Betreft de pijlen : wij hebben echt ons best gedaan om de pijlen zo goed mogelijk op te hangen , maar op sommige plaatsen zijn flauwe plezante bezig geweest met hier en daar een pijltje weg te doen of om te draaien . Wij hebben alles wel vrij snel opgemerkt en kunnen corrigeren daar wij met zeker 30 man op het parcour aan het rondrijden waren .

Nogmaals sorry voor degene die wat problemen gehad hebben en bedankt voor jullie massale opkomst .

Herken je knappe mtb prestaties op : www.wtmillegem.be
Pietergd
Mountainbiker

Post by Pietergd »

Ik was mede verantwoordelijk voor de pijltjes de eerste 20 km. We dachten alles onder controle te hebben tot we merkten dat (waarschijnlijk spelende kinderen) een aantal pijltjes van richting hadden gewijzigd. Gevolg: iedereen kwam op de 25km en miste daardoor de splitsingen naar de grotere afstanden.

Conclusie: We hebben ons best gedaan maar volgend jaar proberen om de snelle vroegste vogels (lees: wtc achterbos) ook voor dit punt voor te blijven.

Onze excuses voor het ongemak! :oops:
radicalbiker
Mountainbiker
Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Post by radicalbiker »

De 40 gedaan, vroeg vertrokken en geen problemen gehad met de bepijling. Voor mij was die zelfs zeer goed. :wink: Tegen vandalen heb je echter weinig verweer.
Post Reply