vooraan mk 2.2
achteraan rk 2.1
Banden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
op dergelijke spanning - lichaamsgewicht zal niet hoog liggen, niet.?.?MC Tim wrote:Ik rijd nu NoNi 2.10 vooraan en RoRo 2.10 achteraan. Prachtige combinatie, vind ik. Wel niet te veel druk op zetten (1,7 à 1,8 bar)KRZA wrote:Om nog eens een serieuze discussie te beginnen. Ik heb in de zomer met RaRa 2.25 gereden voor en achter. Suppercontent van. Voor in de winter rijden we dikwijls op redelijk sappige ondergrond. Ik overweeg dus om banden te steken met iets meer grip.
Steek ik vooraan Rocket Ron 2.25 of Nobby Nic 2.25. We rijden dikwijls op de weg dus ik zou de rolweerstand ook graag niet te hoog hebben. Is 2.25 een goeie keuze voor drassige ondergrondN? Ik had graag die dikte omdat ik met een vaste vork rijd en zo hou ik toch ne een beetje comfort over. Met RaRa 2.25 achteraan Geraak ik overal wel boven denk ik.
En de RoRo's rijden supergoed op de baan, ook al spreekt de noppenstructuur dit een beetje tegen
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Ik rij met m'n 80kg op 1.5 barad24 wrote:op dergelijke spanning - lichaamsgewicht zal niet hoog liggen, niet.?.?MC Tim wrote:Ik rijd nu NoNi 2.10 vooraan en RoRo 2.10 achteraan. Prachtige combinatie, vind ik. Wel niet te veel druk op zetten (1,7 à 1,8 bar)KRZA wrote:Om nog eens een serieuze discussie te beginnen. Ik heb in de zomer met RaRa 2.25 gereden voor en achter. Suppercontent van. Voor in de winter rijden we dikwijls op redelijk sappige ondergrond. Ik overweeg dus om banden te steken met iets meer grip.
Steek ik vooraan Rocket Ron 2.25 of Nobby Nic 2.25. We rijden dikwijls op de weg dus ik zou de rolweerstand ook graag niet te hoog hebben. Is 2.25 een goeie keuze voor drassige ondergrondN? Ik had graag die dikte omdat ik met een vaste vork rijd en zo hou ik toch ne een beetje comfort over. Met RaRa 2.25 achteraan Geraak ik overal wel boven denk ik.
En de RoRo's rijden supergoed op de baan, ook al spreekt de noppenstructuur dit een beetje tegen
Met welke dikte van band rijd jij, ik ben wa bang dat die 2.25 gaat beginnen floaten maar 't is zo comfortabel hé.prideandglory1891 wrote:Ik rij met m'n 80kg op 1.5 barad24 wrote:op dergelijke spanning - lichaamsgewicht zal niet hoog liggen, niet.?.?MC Tim wrote: Ik rijd nu NoNi 2.10 vooraan en RoRo 2.10 achteraan. Prachtige combinatie, vind ik. Wel niet te veel druk op zetten (1,7 à 1,8 bar)
Heb je dan in stenen of bij boomwortels niet voor dat je door het te weinig aan druk de velg voelt toetsen door de band heen????prideandglory1891 wrote:Ik rij met m'n 80kg op 1.5 barad24 wrote:op dergelijke spanning - lichaamsgewicht zal niet hoog liggen, niet.?.?MC Tim wrote: Ik rijd nu NoNi 2.10 vooraan en RoRo 2.10 achteraan. Prachtige combinatie, vind ik. Wel niet te veel druk op zetten (1,7 à 1,8 bar)
Kheb soortgelijk gewicht maar mijn banden staan steeds rond de 2.5
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
2.25KRZA wrote:Met welke dikte van band rijd jij, ik ben wa bang dat die 2.25 gaat beginnen floaten maar 't is zo comfortabel hé.prideandglory1891 wrote:Ik rij met m'n 80kg op 1.5 barad24 wrote: op dergelijke spanning - lichaamsgewicht zal niet hoog liggen, niet.?.?
Last edited by prideandglory1891 on Mon 11 Oct 2010 09:23, edited 1 time in total.
- pertotal
- Mountainbiker
continental mountainking 2.0 vooraan
continental edge 1.9 achteraan
zeer goede banden combinatie vindt ik persoonlijk, zeker prijs kwaliteit.
ik heb ongeveer 37€ voor de twee betaald bij Van Eyck in Aalst
op droog terein rijdt ik op continental mountainking 2.2 vooraan
continental raceking 2.1 achteraan
continental edge 1.9 achteraan
zeer goede banden combinatie vindt ik persoonlijk, zeker prijs kwaliteit.
ik heb ongeveer 37€ voor de twee betaald bij Van Eyck in Aalst
op droog terein rijdt ik op continental mountainking 2.2 vooraan
continental raceking 2.1 achteraan