Zo 10/10/2010 Lummen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ik heb juist de lus van de 62 km gedaan.Ik denk dat er ne flauwe plezante aan het werk is geweest.Meerdere pijlen werden omgedraaid.Ik ben van Lummen en ik ken het parcour tamelijk goed.Ik heb dan ook op eigen initiatief een 5 tal pijlen terug herhangen.Op plaatsen aan een T hangt ene pijl naar rechts,en ene naar links.Er lagen ook boomstammetjes en takken op de route en zelfs op een gevaarlijke plaats .Ik zou aan radfen om morgen te verwittigen dat bij twijfel men moet kijken naar de strepen op de grond.Neem dit NIET op als kritiek.Deze tocht heeft voor mij al jaren een hoge score.
- jol
- Mountainbiker
Morgen vroeg gaan we met 5 mannen de volledige tocht nog kontroleren, dus alles komt toch in kanne en kruiken.gice wrote:Ik heb juist de lus van de 62 km gedaan.Ik denk dat er ne flauwe plezante aan het werk is geweest.Meerdere pijlen werden omgedraaid.Ik ben van Lummen en ik ken het parcour tamelijk goed.Ik heb dan ook op eigen initiatief een 5 tal pijlen terug herhangen.Op plaatsen aan een T hangt ene pijl naar rechts,en ene naar links.Er lagen ook boomstammetjes en takken op de route en zelfs op een gevaarlijke plaats .Ik zou aan radfen om morgen te verwittigen dat bij twijfel men moet kijken naar de strepen op de grond.Neem dit NIET op als kritiek.Deze tocht heeft voor mij al jaren een hoge score.
- cube biker ;-)
- Mountainbiker
Post by cube biker ;-) »
Gisteren in Helchteren ook een paar vandalen pijltjes verwijderd en omgedraaidjol wrote:Morgen vroeg gaan we met 5 mannen de volledige tocht nog kontroleren, dus alles komt toch in kanne en kruiken.gice wrote:Ik heb juist de lus van de 62 km gedaan.Ik denk dat er ne flauwe plezante aan het werk is geweest.Meerdere pijlen werden omgedraaid.Ik ben van Lummen en ik ken het parcour tamelijk goed.Ik heb dan ook op eigen initiatief een 5 tal pijlen terug herhangen.Op plaatsen aan een T hangt ene pijl naar rechts,en ene naar links.Er lagen ook boomstammetjes en takken op de route en zelfs op een gevaarlijke plaats .Ik zou aan radfen om morgen te verwittigen dat bij twijfel men moet kijken naar de strepen op de grond.Neem dit NIET op als kritiek.Deze tocht heeft voor mij al jaren een hoge score.
-
Peter_cycling
- Mountainbiker
Post by Peter_cycling »
net thuis van een leuke tocht daar in het Lummense
http://connect.garmin.com/activity/52374408
vanuit Genk vertrokken, tocht van 40 (38) gedaan, en terug naar huis... had er 88 op de teller... heel veel volk, superorganisatie, superbewegwijzering, lekkere soep!
Het weer was natuurlijk ook een leuke extra, volgend jaar zeker nog eens terugkomen.
1 keer neergegaan op da brugske, wat blijkbaar toch glad was ondanks het droge weer :)
Split 2 op garmin connect is de effectieve rit voor degene die nog es willen zien waarda we gezeten hebben
grtz,
Peter
http://connect.garmin.com/activity/52374408
vanuit Genk vertrokken, tocht van 40 (38) gedaan, en terug naar huis... had er 88 op de teller... heel veel volk, superorganisatie, superbewegwijzering, lekkere soep!
Het weer was natuurlijk ook een leuke extra, volgend jaar zeker nog eens terugkomen.
1 keer neergegaan op da brugske, wat blijkbaar toch glad was ondanks het droge weer :)
Split 2 op garmin connect is de effectieve rit voor degene die nog es willen zien waarda we gezeten hebben
grtz,
Peter
- Conrad
- Mountainbiker
Voila,
dit hebben we ook weer gehad!!
Na het spijtige ongeval van mijn vriendin vorige week in langdorp(gebroken enkel) was ik van morgen alleen toegekomen in Lummen.
Was ik blij dat ik mijn beenwarmers nog aan gedaan had deze morgen, want het was verdikke toch nog kou hoor!
Rond 8u35 ergens, vertrokken met de hele bende van de United Bikers.
En we mochten ons onmiddellijk al op een singletrack gooien. En wat onmiddellijk ook de toon zette voor de rest van de morgen.
Ik heb echt een pracht parcours ervaren vandaag, goeie bepijling & lekker bevoorrading. En dit in combinatie met het weer, zalig gewoon.
Had onderweg ook ergens nog pech met de achterband, maar dankzij een collega van de club, hebben we het in no time kunnen fixen, waarvoor dank nogmaals!
Een punt van kritiek:
2 à 3 plaatsen waar we de autoweg moesten oversteken was toch zeer gevaarlijk. Ik heb op al deze punten auto's als bikers serieus in de remmen zien gaan met, gelukkig, geen ernstige gevolgen. Zeker te verbeteren naar volgend jaar!
Maar voor de rest, SUPER tocht!
dit hebben we ook weer gehad!!
Na het spijtige ongeval van mijn vriendin vorige week in langdorp(gebroken enkel) was ik van morgen alleen toegekomen in Lummen.
Was ik blij dat ik mijn beenwarmers nog aan gedaan had deze morgen, want het was verdikke toch nog kou hoor!
Rond 8u35 ergens, vertrokken met de hele bende van de United Bikers.
En we mochten ons onmiddellijk al op een singletrack gooien. En wat onmiddellijk ook de toon zette voor de rest van de morgen.
Ik heb echt een pracht parcours ervaren vandaag, goeie bepijling & lekker bevoorrading. En dit in combinatie met het weer, zalig gewoon.
Had onderweg ook ergens nog pech met de achterband, maar dankzij een collega van de club, hebben we het in no time kunnen fixen, waarvoor dank nogmaals!
Een punt van kritiek:
2 à 3 plaatsen waar we de autoweg moesten oversteken was toch zeer gevaarlijk. Ik heb op al deze punten auto's als bikers serieus in de remmen zien gaan met, gelukkig, geen ernstige gevolgen. Zeker te verbeteren naar volgend jaar!
Maar voor de rest, SUPER tocht!