Oeps,.. dat wordt puffen...nonkie wrote:zowel voor de 50 als voor de 70 zit de oude kwaremont en de patersberg erin.domienb wrote:De 50 km gaat dus op de Kluisberg.
Wordt de patersberg en kwaremont ook gedaan op de 50 km of enkel op de 70?
tot morgen
Za 09/10/2010 Heestert
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- archie bunker
- Mountainbiker
Post by archie bunker »
Kan toch niet beter zijn : 3 à 4 goeie kuitenbijters gecombineerd bij een voor de rest redelijk vlak parcours.domienb wrote: Oeps,.. dat wordt puffen...
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
voila se den bike staat klaar... Nog andere remblokskes gestoken na vorige week en we zijn klaar om er morgen weer in te vliegen 
- moorfretter
- Mountainbiker
Post by moorfretter »
Deze ochtend rond den 10en aangezet voor de 70km. Na redelijk wat baan en dreven zijn we in de kluisbos aangekomen, vandaar was het wat uitdagender en de passage op de kluis was na de bevoorrading zeer leuk. Ik kom hier niet al te veel rijden, dus heb ik er nog maar een lusje bijgenomen. Daarna nog de kwaremont en de Patersberg opgereden met enkele leuke paadjes tussendoor.
Het was een leuke tocht met goede bevoorradingen en zeer duidelijke pijlen. Dat alles onder een stralende zon! Zelfs de "geknutselde" douches waren top!
Ik heb vernomen dat er een 400-tal deelnemers waren, dat mogen er gerust meer zijn voor zo'n goede organisatie. Mss nog net iets meer off road proberen inlassen, alhoewel ik niet weet of er nog veel mogelijkheden zijn.
Thx Waterhoek en tot noste joar
Het was een leuke tocht met goede bevoorradingen en zeer duidelijke pijlen. Dat alles onder een stralende zon! Zelfs de "geknutselde" douches waren top!
Ik heb vernomen dat er een 400-tal deelnemers waren, dat mogen er gerust meer zijn voor zo'n goede organisatie. Mss nog net iets meer off road proberen inlassen, alhoewel ik niet weet of er nog veel mogelijkheden zijn.
Thx Waterhoek en tot noste joar
-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
Kort na de middag samen met Biery ingepikt op het parcours op 1 km van m'n deur. Na 10 km ingeschreven voor de 50 km die een vlakke aanloop hadden. Vlot te berijden met nadien de bekende beklimmingen die op 't einde toch in de benen kropen, zeker na de korte ochtendetappe bij de concurrentie in Elsegem. Schitterend weer, prima bepijling, en afgesloten met nen ename op mijn terras. Een leuke mtb-dag gehad.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Deze morgen tegen rond 6u55 op den bike richting Heestert... Tegen 7u05 op tiegemberg en rond 7u35 dan gestart in Heestert voor den tocht.
Als eersten op weg dus en hier en daar moeten bellen naar organisatie omdat er geen pijltjes stonden. Onder andere oude spoorwegberm na een paar honderd meters rijden, Orroir waar er 2 pijlen afgeknipt waren.
Voor de rest mij geamuseerd! Mooie tocht en heel wat afwisseling. Hier en daar wel lange stukken baan, maar dat deerde mij niet. Zo'n mooie ochtend, de opgaande zon, de wegtrekkende mist... De Patersberg op zonder het einde te zien, mist in het dal, zon boven... Wat moet ne mens meer hebben op ne zaterdagochtend?
Tegen 10u30 weer aan de start en dan vlug nen cola of twee naar binnen en dan weer naar Deerlijk met de bike. In totaal een 82 km op den teller vandaag...
Als eersten op weg dus en hier en daar moeten bellen naar organisatie omdat er geen pijltjes stonden. Onder andere oude spoorwegberm na een paar honderd meters rijden, Orroir waar er 2 pijlen afgeknipt waren.
Voor de rest mij geamuseerd! Mooie tocht en heel wat afwisseling. Hier en daar wel lange stukken baan, maar dat deerde mij niet. Zo'n mooie ochtend, de opgaande zon, de wegtrekkende mist... De Patersberg op zonder het einde te zien, mist in het dal, zon boven... Wat moet ne mens meer hebben op ne zaterdagochtend?
Tegen 10u30 weer aan de start en dan vlug nen cola of twee naar binnen en dan weer naar Deerlijk met de bike. In totaal een 82 km op den teller vandaag...