Za 09/10/2010 Staden

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Manza
Mountainbiker

Post by Manza »

@ spetterke ....

hoe jammer ... ik was er van overtuigd dat heel het parcour zou uitgezet zijn met theelichtjes om de 30 cm ...

wat een afknapper :bounce: :bounce: :bounce: :-D :-D :-D

@ Xtreem09: de organisatie kan toch moeilijk het bos en de velden gaan verlichten hé ... 't is mtb en geen baan parcour hé.
O Touro
Mountainbiker

Post by O Touro »

+ een achterlicht om gezien te worden door auto's en andere mtb'ers!
Verleden week in Gits in een off-road afdaling bijna iemand geramd die geen / of defect achterlicht had! Gelukkig kon ik nog op tijd ontwijken!
Dat het maar snel vrijdag is! :-D
xtreem09
Mountainbiker

Post by xtreem09 »

daar ging ik ook niet van uit manza,
zo slim ben ik wel :-)
ik vroeg mij da gewoon af of er eventueel op sommige plaatsen verlichting was,nog nooit een avondrit gereden
tot vrijdag
groeten
Manza
Mountainbiker

Post by Manza »

@ xtreem09 ... no worries ... komt wel in orde.

Ik heb ook nog nooit een avondrit gereden. Dit zal ook m'n doop zijn en kijk er al naar uit.

Ik heb wel een mega licht op m'n velo ... laat maar komen dus :-)
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Manza wrote:@ xtreem09 ... no worries ... komt wel in orde.

Ik heb ook nog nooit een avondrit gereden. Dit zal ook m'n doop zijn en kijk er al naar uit.

Ik heb wel een mega licht op m'n velo ... laat maar komen dus :-)
Een tip: Bij volle maan en heldere hemel ( ten zij in het Bos #-o #-o ) heb je zelfs geen voorlicht nodig op je vélo om te zien waar je rijdt(maar wel voor opgemerkt te worden door auto's en andere weggebruikers).
@ Manza: geen goesting om om samen te vertrekken :bounce: :bounce: ?
black sin
Mountainbiker

Post by black sin »

Vrijdag eerste maal avondrit. Vorige week te Gits gereden maar goed en wel tegen donker waren we terug. Trouwens beetje te weinig off road te Gits (anders meegedeeld op flyer). En tregende weer, zoals de week ervoor ook in Ingelmunster. Het Flandriengevoel kwam goed boven, toen we nog maar es een hagelplensbui over onze kop heen kregen, en koude wind onze klamme handen nog klammer lieten worden.
Anyway, vrijdag afspraak te Staden. Ben reuzebenieuwd. Mij best voorzien van lamp op het hoofd, alsook voorlicht op fiets?
Grtz
Manza
Mountainbiker

Post by Manza »

@ Manza: geen goesting om om samen te vertrekken ?
Dit is bespreekbaar :-D We kunnen samen vertrekken, maar ik kan je niet garanderen dat we ook samen zullen aankomen. Weet je ... 't is een kwestie van reputatie enzo :lol: :bounce: :lol: :bounce: :lol: :bounce:

Neen even serieus ... moet vanavond naar de kiné voor m'n linker knie (Westrozebeke - remember?) en zal beetje daarvan afhangen hoe en wat.

Wat die volle maan betreft ... juist eens gekeken naar de maanstanden en dat zul je toch op je buik mogen schrijven.

Of wil je misschien met me meerijden omwille van m'n mega-voorlicht? :-D
Sloebertje
Mountainbiker

Post by Sloebertje »

spetterke wrote:Hier is wat duidelijkheid ivm de lussen, op vrijdagavond enkel basis, rood en paars! Kies maar uit of rij ze allemaal!!!
Image
De organisatie zegt op vrijdagavond 25 en 40 Km.
'k snap het niet de lussen voor vrijdagavond zijn Blauw = 30 Km, Rood = 9 Km en Paars = 12 Km.
Hoe kom je nu aan 25 en/of 40 Km?
:roll:
Manza
Mountainbiker

Post by Manza »

rood + paars = 9 + 12

= 21km + een paar keer terug keren omdat je in de donker de pijlen niet hebt gezien en bent voorbij gereden = 25km :lol:
O Touro
Mountainbiker

Post by O Touro »

en de 40 dan? Want de paarse toer moet er in zitten é :-D
Post Reply