Heb zelf ook jaren tevreden met Sigma gereden op nachtritten, echter voor de prijs van een NIpack batterij van Sigma koop je nu 1 setje van Magicshine 900lummen, dit setje geeft zonder overdrijven 2x het licht van uw beide lampjes op je Sigma en gaat zonder probleem op vol vermogen 3u mee ten opzichte van de Sigma met beide amper 2u . . . als ik moest kiezen (wat ik over een jaar terug al gedaan heb)-- Olympus -- wrote:Ik heb de Sigma Mirage met de twee lampen, nu is mijn batterij aan vervanging toe (nipack, het model accu dat in de bidonhouder past). Zou deze graag vervangen door zo een nipack dat op de stuurpen past. Deze maken ze echter niet meer blijkbaar.
Ben ik nu verplicht me een volledig nieuwe set aan te schaffen? (daar de nieuwe batterij van de 'opvolger' niet compatibel is)
Grtz
Mtb verlichting
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Re: Batterij/accu
-
Piernapoli
- Mountainbiker
Post by Piernapoli »
@Fred83: je setje nog niet geleverd?Fred83 wrote:
...mhhhh...
Setke is besteld, nu afwachten wanneer ik het zal krijgen.
En is voor mijn madam maar terwijl heb ik een lampke voor op mijn helm..))
Heb me gisteren dezelfde set besteld bij dezelfde verkoper, ben benieuwd
Re: Batterij/accu
De powerpro (of dergelijke) 'ns proberen : veel kleinere batterij ! Ga er vandaag voor den eerste keer mee vertrekken. http://www.all4bikes.be/ecom/catalog/pr ... id=1353595-- Olympus -- wrote:Ik heb de Sigma Mirage met de twee lampen, nu is mijn batterij aan vervanging toe (nipack, het model accu dat in de bidonhouder past). Zou deze graag vervangen door zo een nipack dat op de stuurpen past. Deze maken ze echter niet meer blijkbaar.
Ben ik nu verplicht me een volledig nieuwe set aan te schaffen? (daar de nieuwe batterij van de 'opvolger' niet compatibel is)
Grtz
Magicshine MJ-808
heb net dit besteld... 900 Lumen voor 60€ ???? http://reviews.mtbr.com/blog/magicshine-mj-808/
Ni te schatten die chinezen
Ni te schatten die chinezen
Setke vandaag ontvangen, eens getest en alles ok.Piernapoli wrote:
@Fred83: je setje nog niet geleverd?
Heb me gisteren dezelfde set besteld bij dezelfde verkoper, ben benieuwd
Batterij van de 900 is wel kleiner dan die van mijn 1400, dus waarschijnlijk daarom dat mijn 1400 lummen ook 3 uur meegaat op volle vermogen.