Ik ben op zoek naar een stel banden om de winter door te komen.
Ik rijd momenteel met de vredstein black panther xtrag (gewone band no tubes ), ik vind dat ze bij vettige ondergrond weinig grip hebben.
Ik weet ook niet of ik ga overschakelen op tubbles , de banden zouden zwaarder zijn maar ik zit dan niet met het geprul vd vloeistof ( heb er eigelijk nog niet meegewerkt , heb de fiets pas enkele weken ) en de no tubes vloeistof zou ook niet goedkoop zijn.
De wielen (hope 2pro naven en ztr olympic velgen ) met de vredestein banden bollen wel zeer goed en hebben een laag gewicht.
Laat jullie bevindingen maar komen.
Welke banden voor de winter
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Veel succes met het opleggen van je tubeless band op een notubes velg
Ge klaagt over "het duur zijn"...
Rij in de winter op de weg, met de goedkoopste slick die er te vinden is mét biba en leg dan als 't weer beter wordt een goeie band mét saus.
Wel jammer dat je zo'n dure velgen koopt en dan kijkt op een scheutje melk
Ge klaagt over "het duur zijn"...
Rij in de winter op de weg, met de goedkoopste slick die er te vinden is mét biba en leg dan als 't weer beter wordt een goeie band mét saus.
Wel jammer dat je zo'n dure velgen koopt en dan kijkt op een scheutje melk
-
prosserke
- Mountainbiker
- Location: Cannondale flash 29er carbon , Scott 930 2014 , Ridley Helium , Ridley X-Fire
banden
Ik weet niet wat de vloeistof kost , heb het maar van horen zeggen , en het kan misschien ook wel meevallen om de banden te leggen en dicht te maken.
Ik heb (van horen zeggen) vernomen dat alle gewone buitenbanden niet geschikt zijn om no tubes te rijden , de flanken zouden poreus zijn en bijna niet dicht te krijgen.
In de winter wil ik in't bos en toertochten rijden , ik rijdt al heel het jaar op de baan.
Ik heb (van horen zeggen) vernomen dat alle gewone buitenbanden niet geschikt zijn om no tubes te rijden , de flanken zouden poreus zijn en bijna niet dicht te krijgen.
In de winter wil ik in't bos en toertochten rijden , ik rijdt al heel het jaar op de baan.
Re: banden
€ 25 voor flesje van 750ml, een goede biba kost ook geld, bv. de Michelin Latex kost € 10 (bij den Duits). Uit zo'n fles haal je minstens 6 banden, reken zelf maar uit...prosserke wrote:Ik weet niet wat de vloeistof kost , heb het maar van horen zeggen , en het kan misschien ook wel meevallen om de banden te leggen en dicht te maken.
'k Heb horen zeggen dat er binnen een maand een regering zal zijn in België...prosserke wrote: Ik heb (van horen zeggen) vernomen dat alle gewone buitenbanden niet geschikt zijn om no tubes te rijden , de flanken zouden poreus zijn en bijna niet dicht te krijgen.
prosserke wrote:In de winter wil ik in't bos en toertochten rijden , ik rij al heel het jaar op de baan.
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... ht=notubesprosserke wrote:Merci , en waar kan ik dat topic vinden , ik ben genen heele slimme.
'k Weet 't is een pak bladzijden maar er staat echt veel nuttige/zinnige info in
BTW.: 't is € 20 voor een fles van 500ml en € 30 voor één van een liter Notubes. 750ml bestaat niet blijkbaar, maar de prijs klopte wel
bij van eyck http://www.bikegear.be/winkel/binnenban ... resta-42mm aan 7.50 het stuk