Northwave Celsius 2010

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

Bij O2 bikers zit er een flyer, als je de schoenen koopt in november krijg je er een potske bij
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

yajop wrote:Bij O2 bikers zit er een flyer, als je de schoenen koopt in november krijg je er een potske bij
Ik hoop dat ze snel uitkomen. Bij Van Eyck zeiden ze maandag dat het ten vroegste eind oktober zou zijn...
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Ik zoek ook nog een degelijke winterschoen. Ik heb bij Van Eyck al meerdere keren zo'n Celsius gepast, ook de winterschoenen van Sidi en Shimano maar bij allemaal heb ik het gevoel dat ze aan de enkel niet vast zitten zoals een gewone schoen. Is dit eigen aan die schoenen dat je ze niet zo aansluitend krijgt als een lage schoen?
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

freezy wrote:Ik zoek ook nog een degelijke winterschoen. Ik heb bij Van Eyck al meerdere keren zo'n Celsius gepast, ook de winterschoenen van Sidi en Shimano maar bij allemaal heb ik het gevoel dat ze aan de enkel niet vast zitten zoals een gewone schoen. Is dit eigen aan die schoenen dat je ze niet zo aansluitend krijgt als een lage schoen?
Klopt, maar als het winter is en je doet dikke kousen aan zitten iets vaster ;-)
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

MC Tim wrote:
yajop wrote:Bij O2 bikers zit er een flyer, als je de schoenen koopt in november krijg je er een potske bij
Ik hoop dat ze snel uitkomen. Bij Van Eyck zeiden ze maandag dat het ten vroegste eind oktober zou zijn...
PB :wink:
miere
Mountainbiker

Post by miere »

vraagje,heb redelijk wa last tijdens winter van koude voeten en ga ook uitkijken naar winterschoenen.zouden deze schoenen een oplossing kunnen bieden?
MC Johan
Mountainbiker

Post by MC Johan »

miere wrote:vraagje,heb redelijk wa last tijdens winter van koude voeten en ga ook uitkijken naar winterschoenen.zouden deze schoenen een oplossing kunnen bieden?
Ik heb in deze schoenen nog nooit koude of natte voeten gehad.
mx#41
Mountainbiker

Post by mx#41 »

@ miere, van de dag dat ze leverbaar zijn ga ik er om!!
Heb de rebel sbs deze zomer aangeschaft en ook al super tevreden van :bounce:
joske77
Mountainbiker

Post by joske77 »

ik heb de arctic versie gekocht bij Janssen in Genk, de andere versie komt volgende week binnen zei ze...

ook nog een potske erbij gekregen :-)

ik ben gesteld voor de winter :-)
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

Ik heb mij vandaag ook een set artic's gekocht, is echt wel ne warme schoen
Post Reply