hoi brabanders
Heb van deze mtb-tocht nog nergens reklame van gezien, dus de vraag :gaat deze door en naar trekken jullie en zit er wat nieuws in 't parcours
Zo 17/10/2010 Ternat -- AFGELAST --
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
17/10/2010 Ternat - Afgelast !
Onze toertocht is dit jaar wegens onvoorziene en ongelukkige (lees ongeval) omstandigheden afgelast
Groeten
Olio
www.wtcternat.be
Groeten
Olio
www.wtcternat.be
Re: 17/10/2010 Ternat - Afgelast !
Spijtig, hier is het voor mij vorig jaar allemaal begonnen. Mijn eerste TT.Olio wrote:Onze toertocht is dit jaar wegens onvoorziene en ongelukkige (lees ongeval) omstandigheden afgelast
Groeten
Olio
www.wtcternat.be
Gelieve dit mee te delen aan bvb. mtb-you.be want daar staat niets van de afgelasting...
Hallo, jammer dat het niet kan doorgaan.
hopelijk is het niet te erg, vraagje op mijn tocht vandaag zag ik pijltjes staan die de o.a. "Feestroute" en "Miel van Cauter" kruisten zijn die van jullie? wit gelig met twee dwarse streepjes....
of heeft er iemand weet van een andere TT die in de buurt wordt gehouden en niet in de kalenders staat van MTB you en deze?
grtz
P
hopelijk is het niet te erg, vraagje op mijn tocht vandaag zag ik pijltjes staan die de o.a. "Feestroute" en "Miel van Cauter" kruisten zijn die van jullie? wit gelig met twee dwarse streepjes....
of heeft er iemand weet van een andere TT die in de buurt wordt gehouden en niet in de kalenders staat van MTB you en deze?
grtz
P
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
Als ik even naar de website ga, lijkt het me eerder dat deze club ten dode is opgeschreven, foto's niet zichtbaar, nog geen meldingen van 2010, terwijl we bijna 2011 zijn.
Een club oprichten is 1, een degelijke website up to date houden is 2.
Jammer maar helaas zeker.
Een club oprichten is 1, een degelijke website up to date houden is 2.
Jammer maar helaas zeker.
@ geitenboer: dit wil ik toch wel ten stelligste ontkennen. wij zijn een club die van maart tot eind september op de weg rijden en vanaf oktober tot eind februari met de mtb vandaar de onderverdeling van onze website race/mtb.
Race gedeelte is volledig up to date tot eind september 2010
MTB gedeelte is bijgewerkt tot 10 oktober 2010
Begrijp dan ook deze reactie niet goed
Olio
Race gedeelte is volledig up to date tot eind september 2010
MTB gedeelte is bijgewerkt tot 10 oktober 2010
Begrijp dan ook deze reactie niet goed
Olio
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
Ik reageer maar op wat ik zie !! toen ik de link naar jullie site maakte was er nergens iets te zien.
Vandaag nogmaals geprobeerd, als ik op mtb klik dan is de laatste update van 2009 ....... vandaar mijn reactie.
Vandaag nogmaals geprobeerd, als ik op mtb klik dan is de laatste update van 2009 ....... vandaar mijn reactie.
Als je op die pagina bovenaan op 'Kalender' klikt dan zie je ook hun programma voor 2010geitenboer wrote:Ik reageer maar op wat ik zie !! toen ik de link naar jullie site maakte was er nergens iets te zien.
Moet zeggen dat ik eerst ook dacht dat de site niet up-to-date was...