reeds zelf gevondenpolletje wrote:iemand de gpx van alle lussen samen ?
http://www.bloso.be/public/bloso/gps.asp
reeds zelf gevondenpolletje wrote:iemand de gpx van alle lussen samen ?
Ik ga akkoord.stinoke wrote:Zottegem is moeilijk om te vergelijken met erpe-mere he.
Erpe-mere groen is plat en daar raas je over heen. Blauw en rood zijn mooie routes maar zonder echte uitschieters he!
Groene route zottegem is goed te rijden, redelijk plat en mooie paadjes. Blauw is een toeristenroute die meer asfalt telt dan off-road. Rood daarentegen heeft enkele steveige kuitenbijterkes in petto. Heb zonet rood en groen gereden en rood was op vele plekken niet berijdbaar door de hevige regenval de voorbije dagen. De zijwegeltjes van de Berendries zijn wel ni te onderschatten.
Erpe-mere is bijlange ni zo zwaar als zottegem vind k.
Berijdbaar maar toch enkele vettige niet te onderschatten modderstroken. Misschien waag ik me er volgende week eens aan. Ik heb ze nog nooit volledig kunnen rijden wegens niet te vinden pijltjes. Maar de mooiste stukken zitten sowieso in mijn eigen vaste trainingsroute.Joe Dalton wrote:Iemand recent nog gereden? Hoe is de toestand van het parcours?
Tnx
Aha een dorpsgenoot !freezy wrote:Ah, ook van Oosterzele?
Je kan na het einde van de rode route opnieuw een stukje groen volgen, maar in de tegenrichting. Zo kom je al wat dichter tegen het centrum uit en dan doe je nog eens de singletrack die je ervoor bergaf deed. Maar de laatste 2km zal sowieso door 't stad moeten gebeuren (of je moet er in een lus van 7-8km rondom). Eens je de streek goed kent is het eigenlijk mooier om zelf je eigen route ineen te steken. Ik ga bvb aan de rode route nog iets verder en brei er nog een paar stukken offroad rond de Berendries aan.
Dat moeras aan de voet van de Berendries... Ja, het moet al een heel warme zomer zijn om dat weg te krijgen. En dan nog blijft er zo'n blubber over waar je direct inzakt. Er liggen daar ook een paar bronnen en beneden loopt een beek. 't Is daar gewoon een verzopen hoekje...