Zo 03/10/2010 Langdorp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mahna-mahna
Mountainbiker

Post by mahna-mahna »

Na +/- 4 maanden te moeten herstellen van een breuk was deze 45km idd een verademing(veel beter dan op de weg te moeten fietsen).Genoten van begin tot einde.De schrik zit er nog wel een beetje in :oops:
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

de 45 was om van te smullen. Lekker veel single-tracks en elk stukje offroad dat maar mogelijk zat erin. Je moest niet naar daar komen om een scherpe tijd neer te zetten maar puur om te genieten van de single-tracks.

Ik zou zeggen volgend jaar terug, maar ik denk eerder dat ik dat parkoer als wintertraining ga gebruiken :D In de buurt wonen heeft zo zijn voordelen :D Dan kan ik gelijk mijn magic-shine lampen eens uitproberen 8)
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Heel leuke tocht,
weinig op aan te merken,
veel herkenbare stukken die leuk aan elkaar geweven zijn.
parking was niet ideaal, maar ja, roeien met de riemen...
De beentjes hebben weer hun deel gehad.
touchdownbiker
Mountainbiker

03-10-2010 langdorp wolfsdonk

Post by touchdownbiker »

jol wrote:Hoeveel volk hadden jullie?? Wij waren komen flyeren voor ons tocht op 10 oktober in Lummen en wij zijn wel een tijd bezig geweest.

Zeer schone tocht (veel singletracks)

Er is een kmtrickske gevonden op ons evenement, diegene die er een mist kan contact opnemen met mij. 0497/415703.

WOEW bedankt zijn 1200 deelnemers en hopen jullie volgend jaar terug te zien ofwel in mei ofwel in oktober of op beide.
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

Heeft er iemand de gps track nog liggen? Ik ben precies toch al iets teveel vergeten van het parkoer :oops:
Post Reply