http://users.telenet.be/plattetube/mtb.html
we hebben zoveel mogelijk rekening gehouden met de wensen en opmerkingen van vorig jaar. Nu juiste afstanden en een nieuwe lus naar de Cats.
Za 09/10/2010 Ieper
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
normaal gezien komen ook enkele choufkes af om wat hoogtemeters op te doen
Zondag 24 oktober 11 de chouffetocht in Middelkerke.
info : www.choufkes.be
Zondag 24 oktober 11 de chouffetocht in Middelkerke.
info : www.choufkes.be
Hallo,
Gisteren zondag met enkelen het vernieuwde parcours gaan verkennen.
Zelfs na de pletsbuien van vrijdagavond en zaterdag avond viel het parcours goed mee.
Op de meestal hellende onerharde stroken blijft sowieso geen water staan ! Enkel op de bijkomende lus naar Frankrijk moest hier en daar aardig wat gesleurd worden. Indien er tegen het eind van de week nog meer water komt kunnen daar alternatieven voorzien worden.
tot zaterdag.
Gisteren zondag met enkelen het vernieuwde parcours gaan verkennen.
Zelfs na de pletsbuien van vrijdagavond en zaterdag avond viel het parcours goed mee.
Op de meestal hellende onerharde stroken blijft sowieso geen water staan ! Enkel op de bijkomende lus naar Frankrijk moest hier en daar aardig wat gesleurd worden. Indien er tegen het eind van de week nog meer water komt kunnen daar alternatieven voorzien worden.
tot zaterdag.
-
InMyKingdom
- Mountainbiker
Hello, InMyKingdom!
ik kan je per email een .pdf plannetje bezorgen met het traject.
Het traject westelijk van Westouter is een nieuwe bijkomende lus voor het 65 km parcours.
Er komt aardig wat techniciteit bij de afdalingen en sleurwerk bij de beklimmingen aan te pas!
johny.dewaele@rwg-kamatics.com is mijn adres. stuur me een emailtje met jou adres.
see you soon.
den johny.
ik kan je per email een .pdf plannetje bezorgen met het traject.
Het traject westelijk van Westouter is een nieuwe bijkomende lus voor het 65 km parcours.
Er komt aardig wat techniciteit bij de afdalingen en sleurwerk bij de beklimmingen aan te pas!
johny.dewaele@rwg-kamatics.com is mijn adres. stuur me een emailtje met jou adres.
see you soon.
den johny.
Denk van hier zaterdagmorgen eens te komen starten voor de 50.
Vorig jaar de 35 gereden en goe bevallen, maar nu het materiaal beter is en de conditie vééééééééééééééééééél beter zal ik de 50 eens proberen in het heuvelland, denk dat de 65 met de zeer vele hm nog iets te hoog is gegrepen alhoewel ge natuurlijk nooit weet................

Vorig jaar de 35 gereden en goe bevallen, maar nu het materiaal beter is en de conditie vééééééééééééééééééél beter zal ik de 50 eens proberen in het heuvelland, denk dat de 65 met de zeer vele hm nog iets te hoog is gegrepen alhoewel ge natuurlijk nooit weet................