Za 02/10/2010 Beveren-Leie

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ROOBROECK GEERT
Mountainbiker

Post by ROOBROECK GEERT »

thorreke wrote:Zijn hier douches voor na de rit???
Er is een douchewagen voorzien.
ROOBROECK GEERT
Mountainbiker

Post by ROOBROECK GEERT »

Biky burger wrote:Kunnen wij ergens aanpikken in Waregem? Welke pijltjes zijn het?
Don't worry: ik betaal zeker inschrijvingsgeld!
TT gaat niet al Waregem. Dichtste punt zal de start zijn.
Arend
Mountainbiker

Post by Arend »

Vanmorgen de 35 gereden (+ 12 km heen en weer), leuke tocht, voor mij was het een thuismatch met de gekende speeltuinen hier in de streek; de bosjes langs de Leie, Ooigem bos, en het crossparcours aan de vaart en ook verschillende slagen gedaan die ik nog niet kende. De modder en vettigheid gaven zeker een extra meerwaarde, vooral aan het crossparcours, verschillende keren heerlijk in de nettels gegleden, maar 't schijnt dat da goed is voor 't hart. Fijne, gezellige organisatie, kortom een geslaagde voormiddag gehad en idd, de hotdog smaakte geweldig.
sneeuw
Mountainbiker

Post by sneeuw »

Vanmorgen de 50 gedaan, die er 54 waren! Goed parcour wel immens zwaar door morder! De bordjes waren vrij regelmatig moeilijk te vinden of op het allerlaatste moment zichbaar. Ook voor mensen die kleurenblind zijn, op een boom of tak moeilijk zichbaar. Jammer dat er maar 4 darmen waren om aftespuiten toch wel een beetje weinig. Heb meer dan 20 min moeten wachten wat toch wat veel is. :cry: Anders goede bevooraading, alles uit de sreek gehaald. Tot volgend jaar...
klazoid
Mountainbiker

Post by klazoid »

54? Ik had er 48. Jammer van de regen de afgelopen dagen. De zware stroken waar op zich niets, maar sommige bultjes waren zeer moeilijk op te rijden en nog moeilijker op te wandelen vanwege het schuiven :lol:
alexbiker
Mountainbiker

Post by alexbiker »

Het is dus beveren geworden vanmorgen en ik heb het me zeker niet beklaagd, het lag er lekker vettig bij.
Vandaag kon je zien dat er niet veel hoogtemeters nodig zijn om een toertocht lastig te maken alhoewel de weergoden hier ook wel mee te maken hebben.
Toch bravo aan de parcourbouwers voor het hoge off-road gehalte.

Tot volgende
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

klazoid wrote:54? Ik had er 48. Jammer van de regen de afgelopen dagen. De zware stroken waar op zich niets, maar sommige bultjes waren zeer moeilijk op te rijden en nog moeilijker op te wandelen vanwege het schuiven :lol:
De zware stroken hebben me nochtans de das omgedaan. Ik heb tussen Ooigem bos en de bevoorrading in Ooigem meer stilgestaan en gewandeld dan gefietst. En ik was zeker niet de enige. Ik legde 12 km af in 1u15 omwille van deze modder... Aangezien ik 'op uur stond', heb ik dan ook na die bevoorrading de kortste weg naar huis genomen.

Tip aan de organisatie: doe nog eens een laatste berijdbaarheidstest zo kort mogelijk voor de echte start, en doe aanpassingen waar nodig.

PS iemand nog iets gehoord van die vrouw na Ooigem bos die ruzie stond te maken omdat 'haar' baan vol modder lag. (toegegeven de modder van je fiets halen doe je toch niet midden op de weg)
Slick
Mountainbiker

Post by Slick »

Max Power wrote:
klazoid wrote:54? Ik had er 48. Jammer van de regen de afgelopen dagen. De zware stroken waar op zich niets, maar sommige bultjes waren zeer moeilijk op te rijden en nog moeilijker op te wandelen vanwege het schuiven :lol:
De zware stroken hebben me nochtans de das omgedaan. Ik heb tussen Ooigem bos en de bevoorrading in Ooigem meer stilgestaan en gewandeld dan gefietst. En ik was zeker niet de enige. Ik legde 12 km af in 1u15 omwille van deze modder
Wij zijn gestart om 12.30u, alles was al goed in mul gereden, maar toch was alles bereidbaar. De laatste 300m van het crossparcours waren supervettig. Het was met momenten harken, maar niet ondoenbaar. Vooral de offroad (weide's) achter het crossparcours waren op het scherpste van de snee

na 3.5u stonden we terug aan de start met 58km op te teller (incl. paar keer misrijden)

Volgende jaar start ik hier terug
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

8) 8) Jup Slick uwen compagnon hier , kan alles bevestigen en niks
meer aan toe te voegen . Juuste nog ne keer zeggen da ze nieuwe
peilkes mogen aanschaffen voor de volgende editie 8-[ 8-[ 8-[ .
Kzal der in ieder geval weer bij zijn .
de rit was =D> =D> =D> =D> de bev. waren =D> =D> =D> =D> ,
den aprés veel te kort #-o #-o #-o (wegens een receptie ).
Tot volgend jaar GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
Fujibiker
Mountainbiker

Post by Fujibiker »

Heb me ook goed geamuseerd, prachtige tocht, wel jammer dat het 's nachts zoveel geregend had waardoor sommige stukken niet meer bereidbaar waren en enkel te voet konden gedaan worden (denk dan vooral aan ooigem bos, en klein stukje gavers), maar toch een pluim voor de organisatie die alles uit de streek gehaald hebben, die regen hebben zij niet in de hand. Volgend jaar ben ik weer van de partij, enige minpuntje vond ik de afspuitplaats waar ik wel een half uurtje heb moeten wachten, 4 afspuitslangen zijn wat te weinig vind ik
Post Reply